Cesar Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Hej alla. Jag har fastnat på uppdraget Vertical Bird Kan man inte låsa motståndarflygplanen med missilerna? har inte hittat nån sån knapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Hej alla. Jag har fastnat på uppdraget Vertical Bird Kan man inte låsa motståndarflygplanen med missilerna? har inte hittat nån sån knapp? Konsoll?? Pc är i alla fall numpad 8 och 6... EDIT: läste fel.. Såg nu att du mande att locka... mellanslag om det är PC? Redigerad 23 januari, 2007 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Hej alla. Jag har fastnat på uppdraget Vertical Bird Kan man inte låsa motståndarflygplanen med missilerna? har inte hittat nån sån knapp? Berätta mer om uppdraget så att men vet vilket det är. Men om det är det när du ska stjäla en Hydra från hangarfartyget och sedan skjuta ner planen så låser du siktet med mellanslag om du spelar på dator. Det är bara att hålla ner mellanslag tills cirkeln blir röd och då skjuta iväg ett par missiler och planen är historia. Lycka till med uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 På konsol är det samma sikteknapp som med vanligt vapensikte. På PC är det handbromsknappen som gäller, oftast mellanslag. Det folk annars brukar ha problem med är att gå över till flygplansläge, och då trycker man upp den högra analoga spaken på konsol, medan det är lowrider-bumpknapparna för PC. För mig är det NUM 2, 4, 6, 8 som styr planet/helikoptern, 1 och 3 (ej NUM) som styr snurrkameran (som jag nästan aldrig använder) och NUM 1 och NUM 7 som styr utblås på hydra/lowriderbumps/gaffeltruck. De kontrollerna tycker jag funkar allra bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cesar Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 På konsol är det samma sikteknapp som med vanligt vapensikte. På PC är det handbromsknappen som gäller, oftast mellanslag. Det folk annars brukar ha problem med är att gå över till flygplansläge, och då trycker man upp den högra analoga spaken på konsol, medan det är lowrider-bumpknapparna för PC. För mig är det NUM 2, 4, 6, 8 som styr planet/helikoptern, 1 och 3 (ej NUM) som styr snurrkameran (som jag nästan aldrig använder) och NUM 1 och NUM 7 som styr utblås på hydra/lowriderbumps/gaffeltruck. De kontrollerna tycker jag funkar allra bäst. tack henki igen haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 tack henki igen haha I'm here to help Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts