KalleR Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Way Out West: Architecture in Helsinki Boredoms CocoRosie Eagles of Death Metal Erykah Badu Juliette & The Licks Lady Sovereign Laleh Lily Allen Malajube Mika Moneybrother New Young Pony Club Primal Scream Salem al Fakir Spoon Säkert! The Ark The Besnard Lakes The Go! Team The Hellacopters The Hives The Pogues Those Dancing Days Timo Räisänen Helt klart värt att åka dit bara för The Pogues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Detta är vad jag har kollat ut hittills att se, vilka mer artister får jag inte glömma bort? Hela listan OZZY OSBOURNE, 50 CENT, PET SHOP BOYS, KORN, VELVET REVOLVER, TIMBUKTU & DAMN!, MANDO DIAO, MANIC STREET PREACHERS, WOLFMOTHER, FLOGGING MOLLY, BILLY TALENT, SAHARA HOTNIGHTS, SVENSKA AKADEMIEN, SOPHIE ZELMANI, SALEM AL FAKIR, LAAKSO, SABATON, MAPEI och BRING ME THE FUCKING RIOT MAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Helt klart värt att åka dit bara för The Pogues Helt klart värt att åka dit för Eagles Of Death Metal, en imponerande line-up för att vara en första års festival. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Way Out West: Architecture in Helsinki Laleh Mika Moneybrother Salem al Fakir The Hives The Pogues Arvikabanden jag ska se: SMK Patrick Wolf Mando Diao Familjen Melody Club In Flames (?) Timbuktu Infected Mushroom Bloc Party Detektivbyrån Strip Music Shout Out Louds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Detta är vad jag har kollat ut hittills att se, vilka mer artister får jag inte glömma bort? Hela listan OZZY OSBOURNE, 50 CENT, PET SHOP BOYS, KORN, VELVET REVOLVER, TIMBUKTU & DAMN!, MANDO DIAO, MANIC STREET PREACHERS, WOLFMOTHER, FLOGGING MOLLY, BILLY TALENT, SAHARA HOTNIGHTS, SVENSKA AKADEMIEN, SOPHIE ZELMANI, SALEM AL FAKIR, LAAKSO, SABATON, MAPEI och BRING ME THE FUCKING RIOT MAN Tycker att du ska slänga ett öga på Roky Erickson också, du kommer inte att ångra dig...en levande legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 jag säger metaltown i göteborg.. Slayer meshuggah.. Med mera Kick ass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Den rullande festivalen Accelerator har släppt banden. Bright Eyes (US) Brightblack Morning Light (US) Cansei De Ser Sexy (BRA) Danielson (US) Digitalism (DE) Electrelane (UK) Frida Hyvönen (SWE) Gruff Rhys (UK) Interpol (US) Isis (US) Jamie T (UK) Jens Lekman (SWE) José González (SWE) Junior Boys (CAN) Maps (US) Menomena (US) Modest Mouse (US) O'Death (US) Peter Bjorn and John (SWE) Rufus Wainwright (US) Studio (SWE) Taken By Trees (SWE) The Gossip (US) The Hold Steady (US) The Long Blondes (UK) The Maccabees (UK) The Presets (AUS) The Sea and Cake (US) Tokyo Police Club (CAN) TV On The Radio (US) Det här är banden som spelar i Stockholm, Göteborg får hälften av banden typ. Jävligt bra band, Interpol. Bright Eyes är bra bokningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Litet Hultsfredsläpp idag! *NY! AS I LAY DYING [uS] *NY! MAIA HIRASAWA *NY! SHYSTIE [uK] *NY! THE CONCRETES *NY! THE VIEW [uK] *NY! TURBONEGRO [N] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Turbonegro och The Concretes grymt! Men vafan får Turbonegro spela på Hawaii för?! Wolfmother till Hawaii och Turbonegro till Pampas. PUNKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Litet Hultsfredsläpp idag! *NY! THE VIEW [uK] Plötsligt blir Hultsfred så mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 *NY! TURBONEGRO [N] Nice. Vilken dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Nice. Vilken dag? Lördagen kl 19:00. Ett bra släpp, Turbonegro ett jävligt bra liveband, men dom ska inte ha en sån stor scen tycker jag, och det ska INTE Wolfmother heller ha eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Haha jo! Hellre Wolfmother på Hawaii än Turbonegro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Många har längtat Rage Against The Machine comeback från Coachella-festivalen igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Kolla in bilderna från världens bästa (?) festival, Coachella, jag ska bara dit. Sen så kan ju ni som ska till Hultsfred börja fylla eran garderob, även om jag inte ska till hultsfred så måste jag nog köpa det vita linnet, det var snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Kolla in bilderna från världens bästa (?) festival, Coachella, jag ska bara dit. Hade fan betalat hur mycket som helst för att se Tebbybears där. Deras spelning skulle tydligen varit grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Hade fan betalat hur mycket som helst för att se Tebbybears där. Deras spelning skulle tydligen varit grym. Iggy Pop gästade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Iggy Pop gästade Ja. Men dom hade ju spelat in Punkrocker tillsammns. Har du hört den? Fantastisk! Det är t.o.m. att han slår Rusiak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Ja. Men dom hade ju spelat in Punkrocker tillsammns. Har du hört den? Fantastisk! Det är t.o.m. att han slår Rusiak. Ja jag har hört den, riktigt bra är den, tror den är med på Teddybears USA-version av Rock n Roll High School. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Hot Chip och Lillasyster är klara för Arvika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts