Adriian Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Jao, på ATG-stället betar du och de skriver ut själva biljetten åt dig. Förlåt för dubbelpost... Kan man alltså skita i att göra nått på Ticnet och bara gå ner till sitt ATG-ombud och säga "Tja! Jag ska ha en biljett till Pier Pressure" och så betalar man och dom skriver ut den utan att ha gjort något på internet innan? Förlåt om jag är trög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Kan man alltså skita i att göra nått på Ticnet och bara gå ner till sitt ATG-ombud och säga "Tja! Jag ska ha en biljett till Pier Pressure" och så betalar man och dom skriver ut den utan att ha gjort något på internet innan? Förlåt om jag är trög. Nope, man måste beställa/boka biljetten i förväg. Varför det inte funkar på Ticnet har jag ingen aning om. Jag tror att man får en kod när man bokar, sen kan du hämta ut biljetten på vilket ATG-ombud som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Nope, man måste beställa/boka biljetten i förväg. Varför det inte funkar på Ticnet har jag ingen aning om. Jag tror att man får en kod när man bokar, sen kan du hämta ut biljetten på vilket ATG-ombud som helst. Okej. Det måste funka för jag måste verkligen dit! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Yes! Nu fick jag det att funka. Någon mer som ska dit? Sitter och checkar livevideos med Billy Talent och MCR på Youtube. Längtar nått fruktansvärt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 YAY, fått biljetter till Sensation Black 2007 i Amsterdam 14:e juli Kanske ingen festival precis men fan va mäktigt det kommer att bli att trängas med över 50 000 pers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Dum fråga, men är det någon som ska gå på Bollnäsfestivalen? Själv gillar jag inte direkt utbudet, men för att vara premiär av nya Bollnäsfestivalen är det väl iaf godkänt (dock ej mer). Jag går väl dit någon dag, då endast för att jag bor ca. 3 kilometer ifrån festivalen. Så jag undrar bara, någon som har hört talas om festivalen och någon som ska dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Idag är det Pier Pressure Fick ordning på biljetterna som tur var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Var på P&L och fakka ur i fredags å lördags, jävligt skoj, mycket folk, jävligt skitigt å massa musik... Kommer inte ihåg riktigt vad såg men iaf ;mando diao, alice cooper och uscb allstars, sen på fredagen planka jag in å såg snook, vilken jag är sjukt jävla lycklig över, då jag faktiskt stötte på och hälsade på Daniel Adams-Ray ála hiphopstyle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Malmöfestivalen är fan obligatorisk nu när Mayhem kommer! Kommer bli ett sånt jävla drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Då var det över. Men grymt kul var det! My Chemical Romance var bäst, tätt följt av Billy Talent och CKY. Bilder: http://www.pixbox.se/alb_show_id460766_page0.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 (redigerad) Vilka ska se Metallica nu i morgon då? Jag iaf. Nor adde lyssnar på emo musik ? Redigerad 11 juli, 2007 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Artister som ska försöka hinnas med att se på Way Out West: Architecture in Helsinki Eagles of Death Metal The Hives Lady Sovereign Manu Chao Moneybrother New Young Pony Club Peter Bjorn and John The Pogues Primal Scream Regina Spektor Shout Out Louds Spoon Timo Räisänen Sparta The Tough Alliance Florence Valentin Teenage Bad Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Artister som ska försöka hinnas med att se på Way Out West: Architecture in Helsinki Eagles of Death Metal The Hives Lady Sovereign Manu Chao Moneybrother New Young Pony Club Peter Bjorn and John The Pogues Primal Scream Regina Spektor Shout Out Louds Spoon Timo Räisänen Sparta The Tough Alliance Florence Valentin Teenage Bad Girl Kanye West då? Om jag hade åkt dit hade det varit för honom och Manu Chao (efter lovord från Mahalo). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Kanye West då? Om jag hade åkt dit hade det varit för honom och Manu Chao (efter lovord från Mahalo). Nej, gillar inte hiphop. Lady Sovereign har dock nån enstaka bra låt. + att hon är från England, det är bra. Åker dit för The Pogues. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Är det några som ska till Storsjöyran förutom RavenE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Vilka ska se Metallica nu i morgon då? Sådär, kom nyss hem. Hade sittplats längst bak. Hoppade dock över räcket efter en kvart ner till ståplats. Laddar upp en småmysig inspelning (spelas upp i QuickTime, inte orkat konvertera) & bild http://www.uppladdning.net/bilder/blandat/bd6834b4625e4f9aadf71fb4a5813c94.JPG Metallica_070712.zip Redigerad 12 juli, 2007 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Hade också turen att komma över en biljett till Metallica, 2000 spänn gav jag för en sittplats men det var värt vartenda öre. Jävlar vilken höjdarkonsert det var, mycket extranummer och när man trodde att det var slut, de hade kastat ut plektrum och folk börjkade dra drog de igång igen och körde några klassiker från Kill em' all. Vädret var också helt ok. Är helnöjd. Bigbear: Det står att din zipfil är korrupt när jag försöker extrakta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Hade också turen att komma över en biljett till Metallica, 2000 spänn gav jag för en sittplats men det var värt vartenda öre. Jävlar vilken höjdarkonsert det var, mycket extranummer och när man trodde att det var slut, de hade kastat ut plektrum och folk börjkade dra drog de igång igen och körde några klassiker från Kill em' all. Vädret var också helt ok. Är helnöjd. Bigbear: Det står att din zipfil är korrupt när jag försöker extrakta den. Testa att packa upp med Winrar och bocka i: "Behåll trasiga filer." Det kan kanske hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Bigbear: Det står att din zipfil är korrupt när jag försöker extrakta den. Verkar vara något knas då det fungerar med mitt winrar. Aja, laddat upp här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Sådär, kom nyss hem. Hade sittplats längst bak. Hoppade dock över räcket efter en kvart ner till ståplats. Laddar upp en småmysig inspelning (spelas upp i QuickTime, inte orkat konvertera) & bild Jävla monster. SABBAR VÅRAN GRÄSMATTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts