RadiuZ Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Igår var jag på Sweden Rock och det var lätt en av de bästa dagarna i mitt liv. Expressen sågade Meat Loaf och Heaven & Hell, men de var riktigt bra enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Våran Hultanflagga, ni forumiter som ska dit kom gärna förbi och bada i våran pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Våran Hultanflagga, ni forumiter som ska dit kom gärna förbi och bada i våran pool Det kan du fan skriva upp! Vad tror ni föresten om SMK, kommer de lyckas göra en spelning kl 04 på festivalens sista dag? Jag har hört att det brukar supas rätt mycket från deras sida, och spelningara bli därefter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Razorlight ställde in Hultsfred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Spelar gör dom nog, men det är som du säger att de kommer nog vara rejält packade och spelningen kommer bli därefter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Spelar gör dom nog, men det är som du säger att de kommer nog vara rejält packade och spelningen kommer bli därefter. Nej dom ställde in säger jag ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Vad tror ni föresten om SMK, kommer de lyckas göra en spelning kl 04 på festivalens sista dag? Jag har hört att det brukar supas rätt mycket från deras sida, och spelningara bli därefter... Ni kommer förmodligen att bemötas av det här. http://www.youtube.com/watch?v=-gS2G6iKI9c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Ni kommer förmodligen att bemötas av det här. http://www.youtube.com/watch?v=-gS2G6iKI9c Ååå det var SMK som var med i den där jäkla videon (minns den sen tidigare) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Ingen som ska på Bollnäsfestivalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Någon som har den billigaste resvägen/ressättet till Roskildefestivalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Ungefär nu tar ja gen tripp ner till Hultsfred, för att slappa och lyssna på musiken som spelas däää. Ovisst när jag stog där och kollade på banden så stod du där, du är så himla snyyyyyyygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Ungefär nu tar ja gen tripp ner till Hultsfred, för att slappa och lyssna på musiken som spelas däää. Ovisst när jag stog där och kollade på banden så stod du där, du är så himla snyyyyyyygg. ...Pontiak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Accelerator får 18-årsgräns. Skit. Jag hade verkligen sett fram emot att gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Accelerator får 18-årsgräns. Skit. Jag hade verkligen sett fram emot att gå. Det var väl 18 år förra året också om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Det var väl 18 år förra året också om jag minns rätt. Jo, så var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 The View ställer också in Hultsfred, känns knappt som man missar något alls nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 The View ställer också in Hultsfred, känns knappt som man missar något alls nu. Rätt så typiskt Hultsfreds otur att band ställer in i sista stund, kommer ihåg för några år sen när Outkast ställde in 2 timmar innan dom skulle gå på. Linkin Park ställde ju också in för något år sedan. Men Lemonheads får ändå ses som en helt ok ersättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Det var väl 18 år förra året också om jag minns rätt. Ja, det var det. Nu gick dom dock ut från början med att man kunde komma in med målsman om man var under 18. Sen fick dom problem med tillståndsmyndigheten (utan alkohol kan man absolut inte ha kul, eller hur?) och då togs det bort och nu är det strikt 18+. Skittråkigt tycker jag, skulle lätt sätt Accelerator som en av dom bästa festivalerna i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 The View ställer också in Hultsfred, känns knappt som man missar något alls nu. 50 Cent.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Om man ska ta och åka till Belgien och Pukkelpop, helvete vilken line-up. http://www.pukkelpop.be/ Redigerad 12 juni, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts