Kiedis Skrivet 30 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Tror jag skrivit det innan men....kolla för bövelen in Roky Erickson, en levande legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Nytt litet Roskilde-släpp igår. The Flaming Lips return to Roskilde Festival for another spectacular show. The indie rock wizards of Oz come to Roskilde along with American band Akron/Family, Danish metal hope Hatesphere and British band The Twilight Sad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 (redigerad) Tror jag skrivit det innan men....kolla för bövelen in Roky Erickson, en levande legend. Hm, jag som hade tänkt att kolla in lite tung negerdunk när Roky spelar. Joel Ortiz - 125 Grams Redigerad 31 maj, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 En vecka kvar till Heaven & Hell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Ska tydligen ut o kröka imorn igen, ska åka o tälta med polare sen så ska vi dricka lite, fixade en sjuttis Koskenkorva eller vafan det heter, så blir nog gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Ska tydligen ut o kröka imorn igen, ska åka o tälta med polare sen så ska vi dricka lite, fixade en sjuttis Koskenkorva eller vafan det heter, så blir nog gött Lite fel tråd va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Laakso till Luleåkalaset, måste dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) - Redigerad 3 juni, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Tipsar om lite go skånereggae, titeln på skivan är rätt aktuell också. General Knas - Äntligen har rika människor fått det bättre (2006) Fel tråd tror jag tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 MTV kör Rock am Ring helg och ikväll 20:30 tror jag det var så kör dom live från Rock am Ring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Fel tråd tror jag tyvärr. FUCK! Precis som Xemtoth... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Det har börjat nu men det var inget höjdar program för kvällen precis. 20:30 Rock Am Ring Live:Good Charlotte 21:00 Rock Am Ring Live: My Chemical Romance 21:30 Rock Am Ring 2007 Highlights 22:00 Essential 22:30 Rock Am Ring Live: Linkin Park Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Det har börjat nu men det var inget höjdar program för kvällen precis. 20:30 Rock Am Ring Live:Good Charlotte 21:00 Rock Am Ring Live: My Chemical Romance 21:30 Rock Am Ring 2007 Highlights 22:00 Essential 22:30 Rock Am Ring Live: Linkin Park Skriv igen nästa gång de visar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 22:30 Rock Am Ring Live: Linkin Park Hmm. Jag trodde att det inte skulle sändas på TV för att Warner bråkade eller något sådant. Har dom ändrat sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) Vilken skit...inget är live, bara sammandrag. Ändå var det en lång reklam "missa inte Rock am Ring Live". Nåja nu är det highlights, kul att se lite nytt från White Stripes, väntar på att dom ska visa något från The Hives spelning. *edit* Det bjöd på två låtar, men inget nytt...nåja kul att dom är tillbaks på dom stora scenerna igen och är lika kaxiga. Redigerad 3 juni, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Lite fel tråd va? Jafan det var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Nu närmar sig SRF och jag blir bara mer uppspelt för varje dag. Och nu börjar det bli lite mer folk som ska hänga med också Slipper också skolavslutningen den 7:e, då jag är där, vilket gör att jag slutar skolan på tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Åker till Hultsfred på söndag! Stannar där en vecka, sedan blir det Roskilde och Arvika efter det. Lite tajt mellan dom sistnämnda dock, hinner knappt hem och duscha innan jag ska iväg igen...men ska inte klaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Åker till Hultsfred på söndag! Stannar där en vecka, sedan blir det Roskilde och Arvika efter det. Lite tajt mellan dom sistnämnda dock, hinner knappt hem och duscha innan jag ska iväg igen...men ska inte klaga Åh fyfabn, avundas dig. Min syster ska på roskilde också, gör det inte bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Mitt schema för Hultan 07 TORSDAG: 14.00 | FLORENCE VALENTIN 14.45 | FLOGGING MOLLY 18.30 | LAAKSO 19.00 | VELVET REVOLVER | (Se resten efter Laakso) 20.45 | SAHARA HOTNIGHTS 22.00 | KORN 04.00 | TIMO RÄISÄNEN | Mja mje, tror jag inte orkar, men kanske FREDAG: 14.00 | SOPHIE ZELMANI 16.00 | SALEM AL FAKIR (!!!!!!!!!) (Hångla med The Dude) 19.00 | MANDO DIAO 20.45 | WOLFMOTHER 22.00 | OZZY OSBOURNE LÖRDAG: 17.45 | SÄKERT! 19.00 | TURBONEGRO 20.45 | MANIC STREET PREACHERS (kanske) 00.00 | SHOUT OUT LOUDS 01.00 | PET SHOP BOYS 02.30 | THE CONCRETES 04.00 | SLAGSMÅLSKLUBBEN (Fan va sent, men ett måste.) - - - Börjar dra ihop sig nu, nästan exakt en vecka tills jag åker ner. Det skulle vara kul att höra vad ni som ska åka ska ta med er? och har man hittar er (typ hur er flagga ser ut). Själv har jag inte köpt in så mycket, ska dock köpa in en flygplatsvagn som man kan ha plattorna på. Men annars tänker jag inte ta med så mycket. Lite kläder, det lärde jag mig sen förra, men iallfall: Lista: 3-4 t-shirts 1 par brallor 1 par mjukisbrallor Jacka Underkläder, Sturmpor Tält Sovsäck - Liggunderlag Nudlar och någon konserv Bandaren Flaggan (under design kan posta bild sen) Alkoholhaltiga drycker Pengar Mobilladdare Batterier TEJP! Stormkök T-röd Hänglås Kamera Filt Saftblandare Tandkräm Tandborste Tändare Kommer säkert på något mer mindre viktigt Redigerad 4 juni, 2007 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts