Swift Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) @ fido OnT:Ajajaj, fyfaan vad gött , de kan ju kanske lägga till någon coast-guard eller något med hasselhoff, så kan vi ju ha lite baywatch med alla waterski's osv xD DON'T HASSEL THE HOFF *<|:E Redigerad 14 februari, 2007 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) R* har nu bekräftat att det kommer komma några nya fordon till ps2versionen, samt nya sidouppdrag YEEEES! Inte nog med att Phil Collins kommer att göra sin röst till sin egna karaktär I spelet! Redigerad 14 februari, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 YEEEES! Inte nog med att Phil Collins kommer att göra sin röst till sin egna karaktär I spelet! "Kommer göra"? Han spelade in klippen för ett år sen nu, och vissa har kunnat höra dem i ca fyra månader... De är riktigt roliga, de uppdragen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 "Kommer göra"? Han spelade in klippen för ett år sen nu, och vissa har kunnat höra dem i ca fyra månader... De är riktigt roliga, de uppdragen! För mig är det första releasen på ett nytt GTA spel, har inte ens skitpsp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 För mig är det första releasen på ett nytt GTA spel, har inte ens skitpsp. Jo, jag vet vad du menade. Ville bara vara lite jobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts