Mervin Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 http://pspupdates.qj.net/GTA-Vice-City-Sto...pg/49/aid/80117 Det är allt jag har och säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Ja! Hoppas det är sant bara Fyfan vad glad jag blev nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Men vad i helvete.... nu blir jag lack. Inte för att det borde göra mig nåt att andra får ta del av expansionen till GTA-universumet, men man mister förtroendet för R* och så undrar jag om man i fortsättningen kommer kunna lita på officiell information. Men att det bedömts av ESRB betyder väl kanske inte att det är klart för försäljning, de kanske bara lämnar in för bedömning för "ifall vi portar över det". Varför det nu skulle vara så... jävla skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Blir så arg när dom aldrig håller vad dom säger... Fast det är ju bra att ps2 spelare får spela VCS också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Fan vad irreterad jag blir! Dom pruttar oss I andsiktet på hundra olika sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! *glädgetår* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Överväger starkt att införskaffa en ps2.. Kanske kan långtidslåna en av någon kompis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Underbart, jag visste att jag gjorde rätt när jag inte köpte PSP. Samma sak när Liberty City Stories kom. Då villejag köpa PSP. Äntligen får PS2-spelare också spela det braiga spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Det är så j*vla falskt av R att släppa den till ps2. Borde få tillbaka pengarna av spelet Redigerad 23 januari, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Det är så j*vla falskt av R att släppa den till ps2. Borde få tillbaka pengarna av spelet Vem tvingade dig att köpa spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Nu är det bara att vänta tills att bilder och utterligare info kommer om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) Rockstar can't confirm or deny reports that Grand Theft Auto: Vice City Stories is on its way to PlayStation 2. Speaking to Eurogamer this morning, a spokesperson gave us the usual line about not being able to comment on "rumour and speculation". http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=72145 http://www.aftonbladet.se//vss/noje/story/...,984115,00.html Redigerad 25 januari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=72145 http://www.aftonbladet.se//vss/noje/story/...,984115,00.html Vilker betyder?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) Vilker betyder?... Rockstar kan inte bekräfta eller neka att GTA: VCS är på väg till Playstation 2. Under en intervjuv med Eurogamer den här morgonen, sa en talesman den vanliga meningen "Vi kan inte kommentera och svara på rykten och spekulationer". Redigerad 25 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Engelskan har jag inga problem med. Men betyder det att dom håller på med spelet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Tydligen har du problem med svenskan också. Det betyder att ingen vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Tydligen har du problem med svenskan också. Det betyder att ingen vet. Klockren! Men jag tror ändå att det kommer till PS2, annars hade man sagt blankt nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Klockren! Men jag tror ändå att det kommer till PS2, annars hade man sagt blankt nej. Eller så är det helt enkelt att de inte kan kommentera rykten och spekulationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Håller med Henkibojj. Dom hade sagt blankt nej om det var falska rykten. Sen har t.o.m Sony registrerat den som produkt, och det gör dom ALDRIG utan att få klartecken från utgivaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 In your face! AWWW gör det ont i hjärtat nu, pspägare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts