Boomer Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Helt fel ställe att skriva detta men jag har funderat ett tag nu. Vad är detta? Gtasajten.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Helt fel ställe att skriva detta men jag har funderat ett tag nu. Vad är detta? Gtasajten.se. Samma som GTAsajten.com ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Samma som GTAsajten.com ? "Information senare under dagen..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 "Information senare under dagen..." Ja? GTAsajtens hemsida har lagts ned. Varför tror du jag och kalle jobbar på en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) "Information senare under dagen..." Hahaha, här har vi någon som somnat i garderoben. GTAsajten är nerlagd Redigerad 24 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Ja? GTAsajtens hemsida har lagts ned. Varför tror du jag och kalle jobbar på en ny? Jo. Det har jag fattat också. Men då kanske man kan ta bort det där iallafall. För den är troligtvis borta för alltid nu. Redigerad 24 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jo. Det har jag fattat också. Men då kanske man kan ta bort det där iallafall. För den är troligtvis borta för alltid nu. Men det står så för att man ska veta att det ska komma information senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jo. Det har jag fattat också. Men då kanske man kan ta bort det där iallafall. För den är troligtvis borta för alltid nu. Det som fanns där fram tills nu kommer finnas kvar. Hultenius ska bara fixa till det först. Han ska även länka till lite andra gta-sidor, där bland annat GTAnytt kommer finnas. (GTAnytt är projektet som SlewMe och KalleR har skapat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Vadå för förslag? Om du syftar på G5-designen så tycker jag följande:Hela sidan känns omordern (vilket är logiskt då den designades 03). Exempel;KantighetenSvarta ramlinjerna.Toningarna.Färgerna. [*]Sidan är väldigt stökig, för mycket och för starka färger på många håll. [*]Allt innehåll ligger väldigt tätt inpå varandra, vilket försämrar läsligheten. [*]De starka färgerna i menyn till vänster gör att man tappar fokuset från nyheterna. [*]Kolumnen till höger med slumpad bild mm är för bred och snor också för mycket av fokuset på sidan. Håller med till en sisådär 97%.. Trodde jag klickat fram något utav mina alster ifrån webbdesignen. Om det blir nån ny sida så ser jag gärna något annat än det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 I like it, synd att inget kommer att hända där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Sorry Hultenius, men jösses vad ful sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Sorry Hultenius, men jösses vad ful sida! Va? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Va? Vad menar du? Men va tror du? Topicen handlar om GTAsajten v.5, och du har 2 screenshots på den i första posten. Använd hjärnan va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Någon som har kvar de två screenshots som Hultenius postade i förstaposten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Någon som har kvar de två screenshots som Hultenius postade i förstaposten? Jag skulle också gärna vilja se dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Hittade dessa i datorn! http://img293.imageshack.us/img293/5125/gtasajten5pre1bf5.jpg http://img7.imageshack.us/img7/9259/gtasajten5pre2hu3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Hittade dessa i datorn! http://img293.imageshack.us/img293/5125/gt...ten5pre1bf5.jpg http://img7.imageshack.us/img7/9259/gtasajten5pre2hu3.jpg Tack! Någon mer än jag som tycker att vanliga GTAsajten såg bättre ut? Fast det där var också snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Tack! Någon mer än jag som tycker att vanliga GTAsajten såg bättre ut? Fast det där var också snyggt! Varken nya GTAsajten eller v5 var särskilt snygga. Utdaterad design på bägge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Varken nya GTAsajten eller v5 var särskilt snygga. Utdaterad design på bägge. Jag tycker om v5, den ser mysig ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Jag tycker om v5, den ser mysig ut! Usch nej, alldeles för mycket på en liten yta. för kluddigt Dock gillade jag den gamla designen, även om den kunde ha förbättrats en del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts