Hultenius Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 I samband med att GTAsajten lagts på is stoppas utvecklingen av GTAsajten v.5. Sidan är långt ifrån klar, men för alla som undrat hur den skulle ha sett ut finns här några bilder från utvecklingen: http://www.gtasajten.com/gtasajten5_pre1.jpg http://www.gtasajten.com/gtasajten5_pre2.jpg Färgtemat är lite speciellt, designen byggdes när Vice City var inne vilket kanske ses Lite tråkigt att sidan inte fick sjösättas... men vem vet, sidans grundstomme och designmall kanske kommer till nytta i framtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Det såg väldigt fint ut. Men som sagt synd att sidan ej uppdateras osv mera. Hade gärna sett en uppdatering. Men om du inte har tid eller lust finns det ju ingenting att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 GTASajten v.5 hade iof haft ett helt eget adminteam, skillt från forumteamet och GTAMods-teamet Var aldrig tänkt (inte heller med GTAsajten v.4) att jag skulle få agera ensam nyhetspostare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Shit, va nice... det skulle blivit Redigerad 22 januari, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Shit, va nice... det skulle blivit Ord Ah well, som sagt...ingen större överraskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Välkommen till GTAsajtens Forum! - En del av GTAsajten Hur blir det igentligen. GTASajtens. S'et är ju ägande. Vilket betyder att detta är GTASajtens Forum. Men om inte GTASajten finns längre. Vad ska det då heta? Eftersom att om GTASajten inte finns kan ju det inte äga någonting. I sådanna fall skulle forumet kanske döpas om, och bli GTASajten. Eller GTAMods Forum. Om nu GTAMods stannar uppe, eller följer med i nerstängningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hacker Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Vilket felsteg hultan Såg ju riktigt lovande ut! Du har inte funderat på att kanske sälja sajten till någon som kanske kan vidareutveckla sidan... du kan ju inte bara låta detta verk gå i spillo! Ha de bra nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Såg ju riktigt bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Såg ju riktigt fint med lite Vc färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Grymt läckert, om det blir vidareutveckling nån gång får vi ta det temat. Sjukt snyggt! Synd att det inte blev av. Verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Överdriver ni inte lite? så snyggt är det väl ändå inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Överdriver ni inte lite? så snyggt är det väl ändå inte? Snyggare än det vi hade i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Överdriver ni inte lite? så snyggt är det väl ändå inte? Nej, ingen överdrift från min sida. Snygga skuggningar på fälten, fräsh design, läckert typsnitt och bra layout. Klockren sida, skulle jag säga. Det gör jag också. Verkligen snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Nej, ingen överdrift från min sida. Snygga skuggningar på fälten, fräsh design, läckert typsnitt och bra layout. Klockren sida, skulle jag säga. Det gör jag också. Verkligen snyggt. Ojoj det var värst. Va lätt allt måste vara om man uppskattar allt så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ojoj det var värst. Va lätt allt måste vara om man uppskattar allt så mycket. Vad klagar du för då? Om du nu är med i utvecklingen av ersättaren är ju du den siste att klaga, eftersom du verkar tycka att förslagen i första posten är urusla. Därför lär ju din sida bli så kolossalt mycket bättre, eller vad menar du att vi ska förvänta oss? Kan du säga vad som är fel med förslagen, och vad du kommer göra bättre? Jag tyckte det var snyggt, och om du inte tycker det var så märkvärdigt har du antingen en del att äta upp när er sida blir klar, eller så gör du/ni nåt så mycket "bättre" i er smak än vad som visades här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Vad klagar du för då? Om du nu är med i utvecklingen av ersättaren är ju du den siste att klaga, eftersom du verkar tycka att förslagen i första posten är urusla. Därför lär ju din sida bli så kolossalt mycket bättre, eller vad menar du att vi ska förvänta oss? Kan du säga vad som är fel med förslagen, och vad du kommer göra bättre? Jag tyckte det var snyggt, och om du inte tycker det var så märkvärdigt har du antingen en del att äta upp när er sida blir klar, eller så gör du/ni nåt så mycket "bättre" i er smak än vad som visades här. Vadå för förslag? Om du syftar på G5-designen så tycker jag följande: Hela sidan känns omordern (vilket är logiskt då den designades 03). Exempel; Kantigheten Svarta ramlinjerna. Toningarna. Färgerna. [*]Sidan är väldigt stökig, för mycket och för starka färger på många håll. [*]Allt innehåll ligger väldigt tätt inpå varandra, vilket försämrar läsligheten. [*]De starka färgerna i menyn till vänster gör att man tappar fokuset från nyheterna. [*]Kolumnen till höger med slumpad bild mm är för bred och snor också för mycket av fokuset på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Vadå för förslag? Om du syftar på G5-designen så tycker jag följande:Hela sidan känns omordern (vilket är logiskt då den designades 03). Exempel;KantighetenSvarta ramlinjerna.Toningarna.Färgerna. [*]Sidan är väldigt stökig, för mycket och för starka färger på många håll. [*]Allt innehåll ligger väldigt tätt inpå varandra, vilket försämrar läsligheten. [*]De starka färgerna i menyn till vänster gör att man tappar fokuset från nyheterna. [*]Kolumnen till höger med slumpad bild mm är för bred och snor också för mycket av fokuset på sidan. Jag tycker sidan har god läslighet eftersom den är indelad i tre på bredden. Till vänster är länkar, i mitten är nyheter och text, och till höger är lite övrigt såsom dagens fråga/bild, senaste foruminlägget. Längst till höger är reklam. Strukturerat och lättläst, men kanske lite trångt. Skuggningarna är snygga, och varför du tycker de känns gamla har jag ingen aning om. Tycker färgklickarna i länkfälten inte gör ett dugg, tvärtom så höjer de kvaliteten på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Överdriver ni inte lite? så snyggt är det väl ändå inte? Jag håller med. Så värst snygg var den inte...men däremot en helt ok design Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Mycket bättre än tidigare - men jag håller med KalleR. Det syns att designen har några år på nacken eftersom den redan nu är gammalmodig och inget man lyfter på ögonbrynet för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Vadå för förslag? Om du syftar på G5-designen så tycker jag följande: Hela sidan känns omordern (vilket är logiskt då den designades 03). Exempel; Kantigheten Svarta ramlinjerna. Toningarna. Färgerna. [*]Sidan är väldigt stökig, för mycket och för starka färger på många håll. [*]Allt innehåll ligger väldigt tätt inpå varandra, vilket försämrar läsligheten. [*]De starka färgerna i menyn till vänster gör att man tappar fokuset från nyheterna. [*]Kolumnen till höger med slumpad bild mm är för bred och snor också för mycket av fokuset på sidan. Jaaa. Den nya GTASidan ska ha rooooosa ramlinjer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts