SiXxe Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Jupp, kolla min profil. Eftersom att forumet ligger på is och kanske ska flytta eller göras om etc etc så är det väl ingen idé att updatera den? Blir ju bara mer jobb för hultan. Men jag är jag, den är redan uppdaterad. Forumet ligger inte på is. Det är bara själva sidan. Det ska inte flyttas eller göras om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Tack för ditt intresse för GTA Hultenius och tack för Gtasajten.com! Vi får hoppas att den kommer till liv igen av en annan eldsjäl. http://img145.imageshack.us/img145/8563/gtasajtengq4.jpg Redigerad 30 januari, 2007 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Kikade in på GTAsajten för att kolla om det kommer nåt nytt GTA, alltid lika roligt med denna hysteri. Lite sorgligt, men det var förutspått och jag väntade även på det när jag aktiv här. Jaja, man får acceptera beslutet, hoppas att några seriösa, mogna människor återupplivar sidan och orkar hålla ut ett tag. Hultenius har drivit sidan mycket bra med all sin press på sig och han förtjänar många tack för en utmärkt hemsida om GTA-spelen. Må den gamla GTAsajten dö ut och alltid vara ihågkommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Kikade in på GTAsajten för att kolla om det kommer nåt nytt GTA, alltid lika roligt med denna hysteri. Lite sorgligt, men det var förutspått och jag väntade även på det när jag aktiv här. Jaja, man får acceptera beslutet, hoppas att några seriösa, mogna människor återupplivar sidan och orkar hålla ut ett tag. Hultenius har drivit sidan mycket bra med all sin press på sig och han förtjänar många tack för en utmärkt hemsida om GTA-spelen. Må den gamla GTAsajten dö ut och alltid vara ihågkommen. Den är inte död, men det kommer dröja innan den lever igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Den är inte död, men det kommer dröja innan den lever igen. Gtasajten är kanske i koma? Nej nog fjantat, synd att sidan kmr vara nere ett tag framöver då var kul och kika in och titta på gamla vc fakta och sånt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Gtasajten är kanske i koma? Nej nog fjantat, synd att sidan kmr vara nere ett tag framöver då var kul och kika in och titta på gamla vc fakta och sånt :'( Det kan du göra ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Den är inte död, men det kommer dröja innan den lever igen. Observera gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Observera gamla. Jo, förstås. "Gamla" är ett ifyllnadsord ofta, som många gånger inte betyder nåt i sammanhanget. Utom här då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Det kan du göra ändå Woot? sen hur länge då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Woot? sen hur länge då 27 Januari, häng med lite va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Woot? sen hur länge då http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41239 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 27 Januari, häng med lite va. Oj då Brukar inte kolla här så ofta men nu får jag nog bli lite mer aktiv i dom här delarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) --- Redigerad 7 februari, 2019 av Ballena abc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Det här var tråkiga nyheter :/ Skönt att forumet blir kvar iaf. Wtf? Komma 1 månad efter? Och du bör ändra sign, den är för stor. Har reportat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Littlemanie skrev: --- Jag har inte varit aktiv här på sistone. Det Stämmer. Något konstigt med det? Jag ska ta bort signaturen om den bryter mot reglerna. Edit. Signaturen överskrider nu inte gränsen på 100kb. Redigerad 7 februari, 2019 av Ballena abc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Jag har inte varit aktiv här på sistone. Det Stämmer. Jag ska ta bort signaturen om den bryter mot reglerna. §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Qouad skrev: §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. --- Redigerad 7 februari, 2019 av Ballena abc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Ok. §1.5 - Spam är förbjudet. Till spam räknas bland annat inlägg som är helt onödiga, inlägg som bara postas för att förstöra eller inlägg som upprepas i masstal. §2.1 - Håll er till trådarnas ämnen. Om ni har något annat ni vill berätta eller fråga om så är det bara att skapa en ny tråd. Posthunt med andra ord. Redigerad 23 mars, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 §1.5 - Spam är förbjudet. Till spam räknas bland annat inlägg som är helt onödiga, inlägg som bara postas för att förstöra eller inlägg som upprepas i masstal. §2.1 - Håll er till trådarnas ämnen. Om ni har något annat ni vill berätta eller fråga om så är det bara att skapa en ny tråd. Posthunt med andra ord. HAHA! Ingen är en värre posthuntare än du, så håll käften. -- Ballena: Ja, det är synd. Roligt att se dig igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 HAHA! Ingen är en värre posthuntare än du, så håll käften. -- Ballena: Ja, det är synd. Roligt att se dig igen! Jasså. Om jag är den värsta posthuntaren i dina ögon så länka till minst 10 sidor och inläggen där jag har har skrivit menigslösa inlägg som absolut inte har har någon koppling till ämnet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts