Kiedis Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Först och främst så, tack så mycket för att du la ner så mycket tid på sajten/forumet Hultenius. Synd att sidan läggs på is, det var ju här man fick alla nyheter, men eftersom inget har hänt med den på ett tag så..kanske lika bra att den läggs ner en stund, hoppas på att den startar upp igen. Men forumet är ju kvar, det här ju ändå här allt "händer" så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ok för att komma någon vart med alla frågetecken. Jag har redan börjat på en hemsida och är en bit påväg in, även fått endel assistans av KalleR och har pratat med Cortez som är intresserad. Serverplats står jag för. Vore det inte bättre om Gtasajten låg på just Gtasajtens domän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Vore det inte bättre om Gtasajten låg på just Gtasajtens domän?Ser du något problem i att göra en vidarepekning från GTAsajtens domän mot min server? Det där löser hultan OM det blir aktuellt. Redigerad 23 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Synd. :'( Tack för allt underbart jobb du har lagt ner på sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Jag tycker verkligen att vi ska försöka bygga upp en ny GTAsajten. Det vore skitbra om vi kunde få rättigheter att döpa den till GTAsajten och även få använda gtasajten.com som domän. Hoppas Hultenius går med på detta. Att något läggs på is betyder att det läggs ner tillfälligt, stoppas in i frysboxen för att sedan tinas upp igen. Redigerad 23 januari, 2007 av Kane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Mjo, nog är det lite bistert. Men jag tycker alla idéer om att ta saken i egna händer lät bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Tråkigt, men somsagt inte helt oväntat. Take care! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag kan tyvvärr inte låta er använda varumärket GTAsajten (vilket även inkluderar domänen gtasajten.com). Där kommer istället en placeholder finnas med länkar till den statiska GTAsajten-dumpen, länk till forumet, länk till Planet GTA samt lite kort info om att GTAsajten v.4 lagts på is. Det är också viktigt att det klart framgår att den nya GTA-sidan inte är en del av GTAsajten. Jag vill inte ta juridiskt ansvar för något jag inte har den minsta kontroll över, dessutom vill jag inte att sponsorer, partners och övriga kontakter som jobbat med GTAsajten blir förvirrade. Kommer självklart även att finnas en länk till den nya GTA-sidan när den kommer upp, så jag tror inte det blir något problem att fylla den sidan med besökare vid nästa GTA-release. Är också ok att denna GTA-sida länkar till GTAsajtens Forum och att någon därifrån ev. ingår som medlem i forumgruppen. Tycker det är bra att en ny svensk GTA-sida formas och jag kommer stödja den med resurser om så behövs. Stänger inte heller möjligheten att det kan få finnas någon typ av "Members News"-forum i GTA-delen av forumet. Det blir förmodligen en hel del förändringar här i forumet med, men jag tror bara det är positivt! PS. Dumparna av GTAsajten och GTAMods kommer i slutet av veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Har en fråga bara. Kommer KalleR, StellHell och Arvid bli Root nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sealteam669 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ok... Då vet man det... Kom som en liten "överraskning" har inte vart medlem här länge men endå.. Aja forumet finns kvar i alla fall.... Good Luck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Har en fråga bara. Kommer KalleR, StellHell och Arvid bli Root nu? Det är en bra och viktig fråga. Vilka förändringar kommer ske i forumet, om du nu inte längre tar del av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Man ska väl ändå tacka dig för de åren du har stått för uppdateringar!! Tycker att detta är tråkigt :'( men du gör helt rätt. Men long live forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Varför inte låta (eller tvinga) våra små mini hitlers skriva nyheter istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Varför inte låta (eller tvinga) våra små mini hitlers skriva nyheter istället?Har du ens läst vad han skrivit? Sidan är gammal, osäker och instabil, i kombination med att den inte har några uppdateringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Har du ens läst vad han skrivit? Sidan är gammal, osäker och instabil, i kombination med att den inte har några uppdateringar. sorry för att man är blind och dum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Tråkigt och höra..men så länge forumet är uppe är jag glad Lycka till Hultan och ni som håller på med den nya sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Det är en bra och viktig fråga. Vilka förändringar kommer ske i forumet, om du nu inte längre tar del av det? Skickade PM till Hultan och fick svaret att det inte skulle bli alla tre. För då kunde någon bli hackad eller spåra ur. Däremot var det inte omöjligt att någon skulle bli det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Känns ju lite underligt men egentligen bryr jag mig inte så mycket eftersom jag inte varit inne på GTAsajten på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag antar att Root Admins kan skapa nya forumdelar, annars lär ju det bli ett problem nä GTA IV kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 En root kan göra allting. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts