L_Voll Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Håller med Ärrtvå m.fl. Om vi samlar ihop en grupp som tar på sig en sak var, så borde det gå att bygga upp det igen. Någon designar, någon kodar, skriver, håller snyggt osv. Vote - Cortez som skribent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Håller med Ärrtvå m.fl. Om vi samlar ihop en grupp som tar på sig en sak var, så borde det gå att bygga upp det igen. Någon designar, någon kodar, skriver, håller snyggt osv. Så blir det antagligen bara skräp, alla ska leka Hitler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Så blir det antagligen bara skräp, alla ska leka Hitler. Huh? Vi tar någon bra ledare. SlewME. KalleR. Någon. Sen så får alla en uppgift. Jag kodar gärna (med cakephp tar en sådan sida inte alls lång tid jämfört med att skriva allt från scratch, och bli stabilare och säkrare). Någon får designa (verkar redan finnas färdig design). Ett par bra skribenter (Cortez som någon sa till exempel). Sen ska det nog kunna funkar ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Huh? Vi tar någon bra ledare. SlewME. KalleR. Någon. Sen så får alla en uppgift. Jag kodar gärna (med cakephp tar en sådan sida inte alls lång tid jämfört med att skriva allt från scratch, och bli stabilare och säkrare). Någon får designa (verkar redan finnas färdig design). Ett par bra skribenter (Cortez som någon sa till exempel). Sen ska det nog kunna funkar ganska bra. När du lägger fram det sådär blir det nog bra. Fick en liten annorlunda bild i huvudet än det du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Well.. It's the right thing to do. Även forumet är i största behov av reformer imo. Det är ju fullt förståeligt att intresset för GTA och tv-spel i allmänhet dalar ju äldre man blir. Njaaaaee.... Det vet jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Jag som brukar ha hyfsad koll på svenska språket. Men vad menas EGENTLIGEN med att en sak läggs på is? Jag tror jag har läst det, minst 40 gånger här i tråden. Som sagt var så var detta ingen större sensation att det skulle infatta. Men jag uppskattar ändå Hultenius lika mycket fortfarande. Och jag står bakom R2s alternativ. Men men, Hultenius har mognat, och jag är avis. Redigerad 22 januari, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Även forumet är i största behov av reformer imo. Ett relevant konstaterande. Det vore bra om Hultenius klargjorde vad han tänkt ta för roll på själva forumet, för det finns ju ingen "officiell" ledare för det nu. Jag som brukar ha hyfsad koll på svenska språket. Men vad menas EGENTLIGEN med att en sak läggs på is? Jag tror jag har läst det, minst 40 gånger här i tråden. Det betyder ungefär att det står stilla för tillfället och att man inte vet när det blir dags att ta upp det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Ok för att komma någon vart med alla frågetecken. Jag har redan börjat på en hemsida och är en bit påväg in, även fått endel assistans av KalleR och har pratat med Cortez som är intresserad. Serverplats står jag för. Redigerad 22 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Så allt i gtamods kommer raderas bort? och huvudsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Precis det här jag menar. Vi kan väl göra en insatts. Frågan är vilken url vi får använda. blir den ny eller kan vi använda gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Ok för att komma någon vart med alla frågetecken. Jag har redan börjat på en hemsida och är en bit påväg in, även fått endel assistans av KalleR och har pratat med Cortez som är intresserad. Serverplats står jag för. Sponsrad av BEFFO? Kommer den sidan få ett eget forum då, eller kommer ni länka till gtasajtens forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Precis det här jag menar. Vi kan väl göra en insatts. Frågan är vilken url vi får använda. blir den ny eller kan vi använda gtasajten.com Är det inte enklare att köra med denna url?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Är det inte enklare att köra med denna url?. Den är upptagen. Tror inte att Hultenius vill ge bort den till någon annans gtasida. GTAsajten skulle ju fortfarande existera som varumärke också. Redigerad 22 januari, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Sponsrad av BEFFO? Kommer den sidan få ett eget forum då, eller kommer ni länka till gtasajtens forum? En nyhetssida, om möjligt på gtasajtens domän, inget eget forum, utan länkat till detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Så allt i gtamods kommer raderas bort? och huvudsidan? Om jag förstod det rätt så kommer allt som finns nu att finnas kvar. Hmm, dom här nya tankarna låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Väldigt synd Får hoppas att du har lust att ta upp arbetet med GTAsajten nån gång i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Tråkigt att höra. Tack för det du har gjort iaf. ! tummen upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Ok för att komma någon vart med alla frågetecken. Jag har redan börjat på en hemsida och är en bit påväg in, även fått endel assistans av KalleR och har pratat med Cortez som är intresserad. Serverplats står jag för. Varför blir jag inte förvånad? Bra initiativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Ok för att komma någon vart med alla frågetecken. Jag har redan börjat på en hemsida och är en bit påväg in, även fått endel assistans av KalleR och har pratat med Cortez som är intresserad. Serverplats står jag för. Haha, är det såhär du håller saker hemliga? Jag ska aldrig berätta hemlisar för dig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Jag som brukar ha hyfsad koll på svenska språket. Men vad menas EGENTLIGEN med att en sak läggs på is? Jag tror jag har läst det, minst 40 gånger här i tråden. Som sagt var så var detta ingen större sensation att det skulle infatta. Men jag uppskattar ändå Hultenius lika mycket fortfarande. Och jag står bakom R2s alternativ. Men men, Hultenius har mognat, och jag är avis. "Läggs på is" betyder, såvitt jag alltid använt och förstått det, "det skjuts till framtiden. Senare.". Men så länge forumet lever kvar och gärna att admins får mer rättigheter, klarar jag mig. Det ligger trots allt en hel del pengar investerat i hela projektet, och det är synd att du inte vill/hinner ta del av det du pungar ut för. Trots att jag inte vet hur mycket det handlar om, jag har frågat i andra trådar utan klart svar, tycker jag det är småsorgligt. Jag kan annars tänka mig stå för en del nyhetsinsamling för GTAIV, men kanske inte ensam. Vi har många som skriver bra här på forumet och som säkert kunde bli mods om det fanns behov. Jag har hållit mig bra uppdaterad till GTA: VCS och hade inga problem med att samla info. Ställer gärna upp! Redigerad 26 maj, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts