T-Bone Mendez Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 99 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Men å andra sidan, vem vill bli över 85 år? Bleh, vem vill bli över 75? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 87 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 86. Palla.. hoppas jag dör frisk och lycklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Skit test ^^ 84 år Helt normalt resultat ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Jag fick 111 år. undrar vad max är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Din förväntade livslängd är: 34 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 JAG BLIR ÄLDST PÅ FORUMET! Fick 119 år. Och då överdrev jag inte bara för att få ett bra resultat utan svarade precis så som jag är. Du har goda chanser att leva längre än dom flesta. Du har en sund livsstil och både njuter av livet och samtidigt lever livet. Precis som man ska göra. Som en tankeställare så gå gärna igenom frågorna en efter en och tänk noga igenom om det går att förbättra ytterligare. Som du redan vet är livet härligt och kanske kan det bli ännu bättre. Skriv gärna och berätta för oss hur det gått för dig och om denna test betytt någonting för dig. Vi är intresserade av att det går bra för dig. Jag önskar dig lycka till. Vill du veta hur din framtid blir enligt astrologin? Titta då på länkarna till höger. Hälsningar Rolf Ekberg. PS Det finns en viktig faktor som vi bara delvis räknat med i denna test. Det är läkarvetenskapens framsteg inom dom närmaste åren. Vi står inför flera genombrott inom många medicinska områden och om du själv kan bidra med att förlänga ditt liv i bara ETT år så kanske det betyder att du får ta del av något medicinskt framsteg som förlänger livet i TIO år eller mer. Tänk på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 99 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Jag blir tydligen 106 år. Aldrig Redigerad 22 januari, 2007 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Din förväntade livslängd är: 98 år. Woho, det nöjer jag mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Mycket bra resultat ! Din förväntade livslängd är: 96 år Du har goda chanser att leva längre än dom flesta. Du har en sund livsstil och både njuter av livet och samtidigt lever livet. Precis som man ska göra. Som en tankeställare så gå gärna igenom frågorna en efter en och tänk noga igenom om det går att förbättra ytterligare. Som du redan vet är livet härligt och kanske kan det bli ännu bättre. Skriv gärna och berätta för oss hur det gått för dig och om denna test betytt någonting för dig. Vi är intresserade av att det går bra för dig. Jag önskar dig lycka till. Vill du veta hur din framtid blir enligt astrologin? Titta då på länkarna till höger. Hälsningar Rolf Ekberg. PS Det finns en viktig faktor som vi bara delvis räknat med i denna test. Det är läkarvetenskapens framsteg inom dom närmaste åren. Vi står inför flera genombrott inom många medicinska områden och om du själv kan bidra med att förlänga ditt liv i bara ETT år så kanske det betyder att du får ta del av något medicinskt framsteg som förlänger livet i TIO år eller mer. Tänk på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 111 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 65år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 88 år. Är ganska nöjd med det - skulle vara kul att passera 90- strecket men efter det kan man väl knappt ens torka sig utan att behöva en assistent - vem vill leva ett sådant liv? Jag tror ändå inte att det här testet är särskilt pricksäkert. Jag testade att sätta allt på absolut värst och fick resultatet 14 år. Jag tror knappast att man, bara genom att leva ett osunt liv, dö vid 14 års ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 93 tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 102 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 90 år Mycket bra resultat! Du har goda chanser att leva längre än dom flesta. Du har en sund livsstil och både njuter av livet och samtidigt lever livet. Precis som man ska göra. Som en tankeställare så gå gärna igenom frågorna en efter en och tänk noga igenom om det går att förbättra ytterligare. Som du redan vet är livet härligt och kanske kan det bli ännu bättre. Skriv gärna och berätta för oss hur det gått för dig och om denna test betytt någonting för dig. Vi är intresserade av att det går bra för dig. Jag önskar dig lycka till. Vill du veta hur din framtid blir enligt astrologin? Titta då på länkarna till höger. Hälsningar Rolf Ekberg. PS Det finns en viktig faktor som vi bara delvis räknat med i denna test. Det är läkarvetenskapens framsteg inom dom närmaste åren. Vi står inför flera genombrott inom många medicinska områden och om du själv kan bidra med att förlänga ditt liv i bara ETT år så kanske det betyder att du får ta del av något medicinskt framsteg som förlänger livet i TIO år eller mer. Tänk på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 63... Ingen jetpack för mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts