StellHell Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Har en kompis som är 19, han har misslyckats med uppskrivningen 5 gånger än så länge men sen är han ju rätt så ointelligent. Har börjat läsa lite smått i teoriböcker och så själv nu, bara för att känna på det lite. Många verkar vara.. "keff".. Har ett par fekkheads i min klass som kuggat teorin ett par gånger. Senast är väl han som kuggat 7 gånger. Att han inte över är ju dock hans egna fel. Han tar ny tid, om och om igen, men skiter i att öva. Han kör på "samma frågor kommer ju komma nångång, och den gången sätter jag dom". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Många verkar vara.. "keff".. Har ett par fekkheads i min klass som kuggat teorin ett par gånger. Senast är väl han som kuggat 7 gånger. Att han inte över är ju dock hans egna fel. Han tar ny tid, om och om igen, men skiter i att öva. Han kör på "samma frågor kommer ju komma nångång, och den gången sätter jag dom". Har en sån kille i min klass också, övar aldrig. Skillnaden med killen i min klass är att han gjort det 11 gånger.. wtf liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Många verkar vara.. "keff".. Har ett par fekkheads i min klass som kuggat teorin ett par gånger. Senast är väl han som kuggat 7 gånger. Att han inte över är ju dock hans egna fel. Han tar ny tid, om och om igen, men skiter i att öva. Han kör på "samma frågor kommer ju komma nångång, och den gången sätter jag dom". Har en sån kille i min klass också, övar aldrig. Skillnaden med killen i min klass är att han gjort det 11 gånger.. wtf liksom Och hur bra klarar de studierna i övrigt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Hur ska man vara anonym? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Har en sån kille i min klass också, övar aldrig. Skillnaden med killen i min klass är att han gjort det 11 gånger.. wtf liksom 11X180= 1980:- Dem pengarna kan man ju göra roligare saker för än att få underkännt på teoriprov 11 gånger... Men det mest störande är väl att det är ganska själviskt eftersom köerna blir längre när man gör så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Ska ta o fixa förarbevis för snöskoter nu så fort som möjligt eftersom man ska till Sälen om nån månad. Trodde fan att det räckte med körkort (inte för att jag har det men ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts