RavenE Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Som en liten fortsättning på KalleR's topic "Era mest använda program", så startar jag denna. Lägg helt enkelt upp en bild på erat bokmärkesfält som ni har i eran Webbläsare. Om ni nu har något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hur får jag fram det där med I.E (6.0 tror jag det är) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) 1: Gillar sprays 2: Gillar o hålla på med Amx modx 3: Redigerad 21 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Tills för några veckor sedan hade jag inga bokmärken alls. Numer ser det ut så här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Mina: http://img255.imageshack.us/img255/161/bookmarks3dq.png Snyggt organiserat, sådan är jag. Duggmirror är ingen länk egentligen utan bara ett javascript som ändrar www.digg.com till www.duggmirror.com i sidan man besöker så att jag kan kolla på sidor från Digg.com även om dom är nere. Blabla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 ohej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 och runt 50-70 länkar till i menyn som jag nästan aldrig använder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hade gärna svarat, men jag har inga. Kör med sessionsaver, så jag behöver inga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Har så många så att min skärm inte räcker. IE 7 har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Mina: http://img75.imageshack.us/img75/3784/hahahaha8yk.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Min är ganska organiserad även fast ni inte kommer förstå er på den. De är uppdelade i kategorier, därav avskiljarna. Forum Gtasajten för att alla som hänger där är töntar. PCG Forum för att det var kul att hänga där ett tag, och det är kul att läsa om de nya nummrena. Underhållning Mousebreaker för att ibland har man tråkigt. Spelrelaterade sidor Gamefaqs för att jag behöver walkthroughs eller builds ibland. PC Gamer, jag har igentligen ingen aning om vad den gör där. Fotbollen Skärblacka IF för att få reda på om det händer något inom laget. Svenskfotboll.se/ostergotland för att kunna kolla hur bra vi ligger till i tabellen. Torrentsidor The Piratebay för att kunna leta torrenter. Torrentz för att TPB inte alltid är så bra. Lite viktigare saker Föreningssparbanken, har inte orkat byta namn på den, och för att kunna kolla till mina konton. Beffo Upload, för att kunna kolla till er små ligister. Roliga informationssidor xfire, för att jag är en spelnörd och vill se hur mycket jag spelar. Last.FM, jag är även en musiknörd och vill se hur mycket musik och lyssnat på och även dela med mig av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hur har du gjort för att få en ikon på youtube.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hur har du gjort för att få en ikon på youtube.com? Jag var bara inne på den sidan ett bra tag tills den ikonen kom fram här: Och då drog jag ned den. Tror det var så, iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Tada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 245 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/ictusq0ck4.jpg Usch, måste försöka fixa ordning min lilla bokmärkesrad någon dag. Använder knappast häften av det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Bokmärken = Favoriter? Nja, jag kör inte så mycket med sånt. Visst, jag har fler än skärmen räcker till, men det är mest sidor som kan vara bra om flera veckor/månader. Däremot har jag superstart, det är bättre än bokmärken. Enda fördelarna med favoriter är att de inte tar plats på startsidan och att de är "gömda", plus att man kan skriva "bild" i adressfältet för att komma till google-bildsökning, förutsatt att man sparat sidan under namnet "bild". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 http://img261.imageshack.us/img261/7308/bolk4vf.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Censurerade du Playahead eller har den bara inget namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts