Add3 Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 hur moddar man? och var kan man ladda hem moddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 (redigerad) hur moddar man? och var kan man ladda hem moddar? Ehhh det finns väldigt mycket att moda så man kan inte säga direkt hur. Du kan ladda ner modar på GTA3.net Redigerad 14 februari, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 hur moddar man? och var kan man ladda hem moddar? Du kanske skulle ta och specificera dig lite noggrannare vad du vill modifiera?? Bilarna, texturerna, Banorna, ljuden, texten, det finns ganska mycket att välja mellan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Öhh.. Jag säger bara: Det är j*vligt svårt å modda. But, 'Respect Is Everyting'. HAPPY VALENTIN!!! <--- Föresten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Börja modda GTA1, det är svårt i början men man lär sig snabbt. Ladda ner Junction25 så kan du göra en egen bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Okej, tack för tipsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
real3d Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 modda ja det är jävligt svårt... gta3mods.de är den bästa. och för att modda behöver du gå in och ändra i DLL. filen men det är as jobbigt, så jag rekomenderar att anlita Odie... Odie packs installerar sig sjelft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 hrm, skulle lägga in den svenska polisbilen i gta3, men spelet låste sej och gick aldrig att starta igen... det var på min kompis gta3 som han har bränt... och nu har han inget gta3 och det kommer dröja innan han får den... Warning !! den svenska polisbilen kan ställa till besvär... ps: mitt 300 inlägg. (missade det 100 och 200 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts