Arvid Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Jag gjorde ett uppdrag åt gubben som befinner sig bland toaletterna på Staunton Island där man skulle hjälpa han som säljer M16, shotgun och rocket launcher att döda en massa gängmedlemmar från columbian cartel. Under uppdraget stod det en pansarvagn i ett hörn som var låst, finns den där under andra tidpunkter och kan man ta den då? Efter att jag sparat var den borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Den kommer alltid att vara där efter att du har klarat spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Är alla ramper som finns på banorna Unique Stunts? För jag gjorde ett hopp vid rampen i hamnen (den som står intill fartyget som 8-ball spränger) och då fick jag se hoppet i slow motion som det ska vara när man gör ett unique stunt men sen när jag kollade i statten stod det ändå noll unique stunts. Måste man spara för att stuntet ska registreras? En till fråga om statten, vad är daily police spending för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Är alla ramper som finns på banorna Unique Stunts? För jag gjorde ett hopp vid rampen i hamnen (den som står intill fartyget som 8-ball spränger) och då fick jag se hoppet i slow motion som det ska vara när man gör ett unique stunt men sen när jag kollade i statten stod det ändå noll unique stunts. Måste man spara för att stuntet ska registreras? En till fråga om statten, vad är daily police spending för nåt? Du är tvungen att flyga tillräkligt långt för det ska reg. tror det är hur mycket du förstör per dag!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts