Lajnux Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Kan inte annat en hata det her spelet. Ser ingen mening med att spela det. Storyn er helkass. Ursakta stavningen. Jag kan inte skriva dom tre sista bokstaverna po den her datorn. Min egna dator er trasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 De roliga är inte att klara ut spelet precis, så storyn kan man skita i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 De roliga är inte att klara ut spelet precis, så storyn kan man skita i Vad er det som er det roliga do? Kasta saxar po barn eller slo av huvudet po kossor med en slegga? Kanske hella bensin po nogon och sedan kasta en tendsticka po han eller henne? Sjukt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Kasta saxar po barn RWS officiella ställning är inga barn, ingen våldtäkt, så ta reda på fakta innan du klagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 RWS officiella ställning är inga barn, ingen våldtäkt, så ta reda på fakta innan du klagar. Men vad er problemet? Kolla po min bild jag lade upp tidigare so ser du att det er en jevla unge med i spelet. Fan va trott jag blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Men vad er problemet? Kolla po min bild jag lade upp tidigare so ser du att det er en jevla unge med i spelet. Fan va trott jag blir. Saknar din tangentbord bokstäverna ÅÄö eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Saknar din tangentbord bokstäverna ÅÄö eller? Nej, dom finns po, men om jag anvender dom blir det so her ['; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Varför inte? Du har väl knappt sett en screenshot av det. Du bör ladda ner det. Förvånar mig inte alls om du gillar det. Du kan alltid ta en titt på filmerna här. Klipp 1 Vapen Postal är fan bara makabert och vidrigt. Sök hjälp om du tycker att den första videon framhävde något bra i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Men vad er problemet? Kolla po min bild jag lade upp tidigare so ser du att det er en jevla unge med i spelet. Fan va trott jag blir. Men de e ju Gary Coleman, och han e inget barn, han e fan född 1968 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Men de e ju Gary Coleman, och han e inget barn, han e fan född 1968 Er han en dverg? Om han er det so finns det gott om dvergar i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Er han en dverg? Om han er det so finns det gott om dvergar i spelet. Inte fan finns det några barn iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Inte fan finns det några barn iaf. Så många dvärgar på ett sjukhus har jag aldrig sett förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Vad heter han som gör rösten till "Postal dude"? Grymt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Jaja, Kul i 5 min, Tråkigt som helvete efter 5 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Nej, dom finns po, men om jag anvender dom blir det so her ['; Geh, använd Alt+Shift så får du tillbaka åäö. Redigerad 29 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts