Jump to content

Postal 2: Share The Pain

Cyper
 Share

Recommended Posts

Skräp. Bara onödigt meningslöst våld och meningslösa uppdrag. Visst kan man spela utan att döda men det blir lika roligt som att spela Super Mario utan fiender. >_<

Köpa mjölk? Jättekul. ^_^

Men Postal III kan bli bra. Om de gör riktiga quests och en riktig grund till att personen gör somm han gör. De har hintat om att de kommer göra det, antagligen eftersom spelet ska släppas på konsoll också, så sköter de sig så kan spelet bli kul.

Men dessa är skräp.

Jag tror ej att de kommer skapa Postal III eftersom det var så mycket våld i Postal 2. För Postal 2 förbjöds i hela EU. Eller har jag fel nu? :D. Sen om Postal filmen. Det har dom sagt jätte länge nu så jag tror ej det blir av. Det är iaf min åsikt av det hela.

Kul att jag kunde roa dig. ^_^

Vet du vart man kan köpa det?

@Merkky: Skulle tro att samma regler gäller som innan. Wares snack är förbjudet på forumet.

Sry Vice. Jag tror du får ********* eller beställa det. För jag tror detta är förbjudet i hela EU

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror ej att de kommer skapa Postal III eftersom det var så mycket våld i Postal 2. För Postal 2 förbjöds i hela EU. Eller har jag fel nu? >_<. Sen om Postal filmen. Det har dom sagt jätte länge nu så jag tror ej det blir av. Det är iaf min åsikt av det hela.

Sry Vice. Jag tror du får ********* eller beställa det. För jag tror detta är förbjudet i hela EU

Postal III har anonserats till PC och XBox 360 och ska vara klart 2008. Man ska kunna spela en Seriemördare, en Miljöterrorist eller en Presidentkandidat.

Men du har rätt i förbudet. Men nyligen fick tyvärr det ett bakslag när en man som olagligt sålde spelet blev friad för han gemförde med Kill Bill Vol. 1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Postal III har anonserats till PC och XBox 360 och ska vara klart 2008. Man ska kunna spela en Seriemördare, en Miljöterrorist eller en Presidentkandidat.

Men du har rätt i förbudet. Men nyligen fick tyvärr det ett bakslag när en man som olagligt sålde spelet blev friad för han gemförde med Kill Bill Vol. 1.

Dom där gubbarna asså Seriemördare, en Miljöterrorist eller en Presidentkandidat. Kan man välja mellan dom eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns inga barn med I spelet. :D

EDIT: Du kanske syftade på Gary Coleman. Han finns med I Postal två och på ett uppdrag kan man få chanse till att få hans autograf, eller döda honom. Försöker man döda honom tar han upp handgranater och börja kasta. Här början humorn! :D

Jag vet inte vad du anser vara barn eller inte. Men jag tycker att den här killen ser ut som en unge.

post-11169-1169624914_thumb.jpg

Edit: Ops, glömde ta bort det vita i bilden, ma bad.

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor