Solidsnake Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Skräp. Bara onödigt meningslöst våld och meningslösa uppdrag. Visst kan man spela utan att döda men det blir lika roligt som att spela Super Mario utan fiender. Köpa mjölk? Jättekul. Men Postal III kan bli bra. Om de gör riktiga quests och en riktig grund till att personen gör somm han gör. De har hintat om att de kommer göra det, antagligen eftersom spelet ska släppas på konsoll också, så sköter de sig så kan spelet bli kul. Men dessa är skräp. Jag tror ej att de kommer skapa Postal III eftersom det var så mycket våld i Postal 2. För Postal 2 förbjöds i hela EU. Eller har jag fel nu? . Sen om Postal filmen. Det har dom sagt jätte länge nu så jag tror ej det blir av. Det är iaf min åsikt av det hela. Kul att jag kunde roa dig. Vet du vart man kan köpa det? @Merkky: Skulle tro att samma regler gäller som innan. Wares snack är förbjudet på forumet. Sry Vice. Jag tror du får ********* eller beställa det. För jag tror detta är förbjudet i hela EU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Postal 3 kommer 2008 orkar inte vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Och Postal filmen kommer i höst, men det är Uwe Boll som regiserar, så man vet aldrig om den kommer bli så lyckad, med tanke på hans tidigare spel-till-film filmer. :\ Redigerad 23 januari, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Och Postal filmen kommer i höst, men det är Uwe Boll som regiserar, så man vet aldrig om den kommer bli så lyckad, med tanke på hans tidigare spel-till-film filmer. :\ Cool snubbe ------ Postal 2 är kul kanske 1-2 dagar, men dom dagarna har man kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag tror ej att de kommer skapa Postal III eftersom det var så mycket våld i Postal 2. För Postal 2 förbjöds i hela EU. Eller har jag fel nu? . Sen om Postal filmen. Det har dom sagt jätte länge nu så jag tror ej det blir av. Det är iaf min åsikt av det hela. Sry Vice. Jag tror du får ********* eller beställa det. För jag tror detta är förbjudet i hela EU Postal III har anonserats till PC och XBox 360 och ska vara klart 2008. Man ska kunna spela en Seriemördare, en Miljöterrorist eller en Presidentkandidat. Men du har rätt i förbudet. Men nyligen fick tyvärr det ett bakslag när en man som olagligt sålde spelet blev friad för han gemförde med Kill Bill Vol. 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Postal III har anonserats till PC och XBox 360 och ska vara klart 2008. Man ska kunna spela en Seriemördare, en Miljöterrorist eller en Presidentkandidat. Men du har rätt i förbudet. Men nyligen fick tyvärr det ett bakslag när en man som olagligt sålde spelet blev friad för han gemförde med Kill Bill Vol. 1. Dom där gubbarna asså Seriemördare, en Miljöterrorist eller en Presidentkandidat. Kan man välja mellan dom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Dom där gubbarna asså Seriemördare, en Miljöterrorist eller en Presidentkandidat. Kan man välja mellan dom eller? Jag skulle tro det men jag vet inte säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Postal 2 är kul kanske 1-2 dagar, men dom dagarna har man kul För mig varade spelet betydligt längre, speciellt med AW7/AWP. med allt nytt som finsn med i AWp räcker det ett bra tag, även om man kört STP under en längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Finns någon form av modd som gör så att man kan det. Multiplayer är extremt kul enligt mig. Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Eternal Damnation. Singleplayer och multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Håller på att kööööpa Postal 2 STP + AW .. det var ju kul förr .. kanske fortfarande är kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Finns inga barn med I spelet. EDIT: Du kanske syftade på Gary Coleman. Han finns med I Postal två och på ett uppdrag kan man få chanse till att få hans autograf, eller döda honom. Försöker man döda honom tar han upp handgranater och börja kasta. Här början humorn! Jag vet inte vad du anser vara barn eller inte. Men jag tycker att den här killen ser ut som en unge. Edit: Ops, glömde ta bort det vita i bilden, ma bad. Redigerad 24 januari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jag vet inte vad du anser vara barn eller inte. Men jag tycker att den här killen ser ut som en unge. Edit: Ops, glömde ta bort det vita i bilden, ma bad. Det är väl Gary Coleman på cphuset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Det är väl Gary Coleman på cphuset? Gary Coleman kanske han heter, men han är fortfarande ett barn. Och det finns fler av dom. Flera stycken återkommer när man får ont i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Gary Coleman kanske han heter, men han är fortfarande ett barn. Och det finns fler av dom. Flera stycken återkommer när man får ont i huvudet. Gary Coleman. http://imdb.com/name/nm0171041/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Gary Coleman är inte ett barn. För att citera affichen på carnevalen i ED: "He´s not a child, he´s a freak." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Gary Coleman är inte ett barn. För att citera affichen på carnevalen i ED: "He´s not a child, he´s a freak." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) När släpps Postal 3 i 2008? EDIT: Kan jag köra Postal 2 SHP när jag har laggt in Postal 2 Apocalypse Weekend? Redigerad 25 januari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Tankar demot nu. Återkommer med resultat och åsikter. Fan jag älskar det. Det är ju genialiskt. Kan inte vänta till 08 för trean. Redigerad 26 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Älskar också detta spel Diggar hem och skola föreningens slagord "games are bad, they make you mad!" Sedan går dom in i kontoret och försöker döda alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts