Eazy-e Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Varför inte? Du har väl knappt sett en screenshot av det. Du bör ladda ner det. Förvånar mig inte alls om du gillar det. Du kan alltid ta en titt på filmerna här. Klipp 1 Vapen Apocalypse weekend är så kewl har lust att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Det är skoj i några timmar men sen börjar man irritera sig på att man inte kan döda folk med ett skott i huvudet etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Det är skoj i några timmar men sen börjar man irritera sig på att man inte kan döda folk med ett skott i huvudet etc. Finns någon form av modd som gör så att man kan det. Multiplayer är extremt kul enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Wrooommmmmmmmm , håller på att ladda ner, ser tråkigt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Finns någon form av modd som gör så att man kan det. Multiplayer är extremt kul enligt mig. Har man fullversionen av Postal 2: Share the Pain så kan man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Ganska fjantigt spel, imo. Skulle aldrig få för mig att testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Nu är det så Kebab att Singleplayer är totalt meningslöst, fast multiplayer läget är väldigt kul faktiskt. Så, det är värt att testa. Dock inte i demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Nu är det så Kebab att Singleplayer är totalt meningslöst, fast multiplayer läget är väldigt kul faktiskt. Så, det är värt att testa. Dock inte i demot. Varför inte börja med att testa I demot? Multiplayer är kul I demot (för en stund) men det är förmodligen dubbelt så roligare på fulla verisionen. Gjorde även nyss en ny film, en Lastaronnyh Försökte få med skrälligare ljud samt svartvit flimrande bild med det gick inte. AJa, nå får höja volymen så kanske det blir skrälligare. LASTA.RONNYH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Sämsta spelet någonsin. Spelade det för några dagar sedan. Vad är det som är så kul med att springa runt och kasta saxar på barn som i sin tur försöker döda mig med handgranater? Sjukt spel, onödigt våld. Spel som detta borde inte finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Någon som vet var man kan köpa detta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Sämsta spelet någonsin. Spelade det för några dagar sedan. Vad är det som är så kul med att springa runt och kasta saxar på barn som i sin tur försöker döda mig med handgranater? Sjukt spel, onödigt våld. Spel som detta borde inte finnas. = Någon som vet var man kan köpa detta spel? Haha, jag skrattade åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 = Haha, jag skrattade åt det. Hahaha. Måste tanka när jag kommer hem, älskar våld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) = Haha, jag skrattade åt det. Kul att jag kunde roa dig. Vet du vart man kan köpa det? @Merkky: Skulle tro att samma regler gäller som innan. Wares snack är förbjudet på forumet. Redigerad 23 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Kul att jag kunde roa dig. Vet du vart man kan köpa det? @Merkky: Skulle tro att samma regler gäller som innan. Wares snack är förbjudet på forumet. Menade att jag ska ladda hem demot?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Sämsta spelet någonsin. Spelade det för några dagar sedan. Vad är det som är så kul med att springa runt och kasta saxar på barn som i sin tur försöker döda mig med handgranater? Sjukt spel, onödigt våld. Spel som detta borde inte finnas. Finns inga barn med I spelet. EDIT: Du kanske syftade på Gary Coleman. Han finns med I Postal två och på ett uppdrag kan man få chanse till att få hans autograf, eller döda honom. Försöker man döda honom tar han upp handgranater och börja kasta. Här början humorn! Redigerad 23 januari, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Menade att jag ska ladda hem demot?? Oj, ursäkta mig. Jag är jätte trött idag och glömde att vi snackade om ett demo. Mitt fel, sorry. Inte meningen att gnälla på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Kul att jag kunde roa dig. Vet du vart man kan köpa det? @Merkky: Skulle tro att samma regler gäller som innan. Wares snack är förbjudet på forumet. Fanns att köpa på webbhallen med dom får inte sälja det nu. Fast du kan alltid köpa över nätet från deras sida som finns Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Finns inga barn med I spelet. EDIT: Du kanske syftade på Gary Coleman. Han finns med I Postal två och på ett uppdrag kan man få chanse till att få hans autograf, eller döda honom. Försöker man döda honom tar han upp handgranater och börja kasta. Här början humorn! Hahahaha Postal 2 är ju hur kul som helst. Sjukt kul att slänga molotov coktails på elefanterna. De tutar med sina snablar när de börjar brinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Oj, ursäkta mig. Jag är jätte trött idag och glömde att vi snackade om ett demo. Mitt fel, sorry. Inte meningen att gnälla på dig. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Håller på ladda ner...verka vara ett ganska meningslöst spel Mötte nån jävel online..fy fan va segt Annars rätt så kul... Redigerad 23 januari, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts