Cyper Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ladda ner! För er som inte spelat Postal så pröva på det underbara demot! Finns multiplayer med. Vad tycker ni om demot? Vad får det för betyg? Ett måste för spel älskare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Onödigt våld.. 3/10 Har hela spelet btw, va är det för roligt o döda elefanter, jag menar... När jag först körde älskade jag det, skulle ge det en 9/10 men men Redigerad 21 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vad går det ut på egentligen? Att döda varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Vad går det ut på egentligen? Att döda varandra? Att göra uppdrag typ.. köpa mjölk , pissa på sin farsas grav, ect men det finns ju 2 alternativ 1: Döda människor o göra uppdragen 2: Bara göra uppdragen utan att döda någon. Redigerad 21 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hade hela spelet förut. Perfekt spel om man blir förbannat på något, ta spaden och total slakta. Fast sen insåg jag hur tråkigt och meningslöst det var. Nej, nej och nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Skräp. Bara onödigt meningslöst våld och meningslösa uppdrag. Visst kan man spela utan att döda men det blir lika roligt som att spela Super Mario utan fiender. Köpa mjölk? Jättekul. Men Postal III kan bli bra. Om de gör riktiga quests och en riktig grund till att personen gör somm han gör. De har hintat om att de kommer göra det, antagligen eftersom spelet ska släppas på konsoll också, så sköter de sig så kan spelet bli kul. Men dessa är skräp. Redigerad 21 januari, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Det ska komma Postal film... Skulle kanske vara kul att se, fast o andra sidan kommer den antagligen att vara blodig och fylld med våld. Men det är många filmer... Fast den kommer nog vara blodigare än Saw filmerna skulle jag tro, och Saw är inte den barnvänligaste filmer. Redigerad 21 januari, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Tankar nu, kan vara värt att testa skiten iaf Varför tankar jag bara i 18,4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Testade det för första gången i 5:an hos en kompis ...Vi spydde båda 2 efter en halvtimme (eller vi höll på att spy iaf ) Kanske dags att prova på igen , ska tanka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 2/10 skoj i början, men sen tråkigt med meningslöst über-våld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Det ska komma Postal film... Skulle kanske vara kul att se, fast o andra sidan kommer den antagligen att vara blodig och fylld med våld. Ingen tvekan. Speciellt eftersom Uwe Boll gör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag älskar postal2 Apocalypse weekend är en kewl expack tycker jag iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Min polare satt och spelade det 24/7 på DH.. Inte min typ av spel dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Det är inte bara våldet som är kul utan det roliga humorn. Tycker dock att spelet borde göras lite våldsammare, det är ju tråkigt då blod och annat försvinner efter ett tag. AW är I allafall något att hänga I granen. Har själv spelat demot I cirka två år. BTW, Någon som vill spela Multiplayer? Heter $-Wer-$ på multi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Det är inte bara våldet som är kul utan det roliga humorn. Tycker dock att spelet borde göras lite våldsammare, det är ju tråkigt då blod och annat försvinner efter ett tag. AW är I allafall något att hänga I granen. Har själv spelat demot I cirka två år. BTW, Någon som vill spela Multiplayer? Heter $-Wer-$ på multi. DUBBEL POST. Redigerad 22 januari, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Funkar inte denna tråden? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...amp;hl=Postal+2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Säger som alla andra här, det är ett totalt onödigt spel att göra, 0/10 får det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Det är ju ett underbart spel Visst visst, överdrivet våld, det är ju det som är charmen med spelet Länge sedna jag spelade nu, kanske installera det igen. Ganska många spel som går före just nu, men jag blev lite sugen nu, vi får se =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Har inte testat, kommer aldrig göra det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Har inte testat, kommer aldrig göra det heller. Varför inte? Du har väl knappt sett en screenshot av det. Du bör ladda ner det. Förvånar mig inte alls om du gillar det. Du kan alltid ta en titt på filmerna här. Klipp 1 Vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts