Kebab Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Jag tror minsann att alla har tagit idéen från det här glada gänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 25 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) Jag tror minsann att alla har tagit idéen från det här glada gänget. Det tror nog ja me Redigerad 25 januari, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Jag tror minsann att alla har tagit idéen från det här glada gänget. okej....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Speljättarna EA Games som sålt miljoner ex av spelet Sims och Sims2 breddar nu sitt utbud, och riktar sig till dom lite äldre. Fantastiskt bra! Two thumbs up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Låt mig yttligare en gång presentera: Redigerad 26 januari, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jag tycker det är rätt fashinerande att det finns pokerspel som inte lär ut/visar eller antyder till gambling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jag tycker det är rätt fashinerande att det finns pokerspel som inte lär ut/visar eller antyder till gambling. Doh!! jag visste att det var någon sån grej jag missat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Doh!! jag visste att det var någon sån grej jag missat Men nu vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Världens bästa försvarare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Världens bästa försvarare. Känns som om det är lite lågbudget över den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Känns som om det är lite lågbudget över den där. Men jag gjorde den i paint. För jag har inte photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Men jag gjorde den i paint. För jag har inte photoshop Jo det är ju en sak. Men jag menar, ett spel om en fotbollspelare? Vad ska man göra. Är det ett FPS? Där man ska gå omkring och akta sig för massa fans och man inte vet om det är någon bakom en. Och sen kommer en limo och hämtar upp en. Och då ska man sitta i den och titta på alla personer som väller utanför. Sen ska man gå ut ur limon och springa in på sitt lyxhotel. Sen ska man försöka sova så gott man kan, med en massa minispel. Och om man sover bra så kan man springa bättre ifrån fansen nästa dag. Vänta. Det lät ju riktigt skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jo det är ju en sak. Men jag menar, ett spel om en fotbollspelare? Vad ska man göra. Är det ett FPS? Där man ska gå omkring och akta sig för massa fans och man inte vet om det är någon bakom en. Och sen kommer en limo och hämtar upp en. Och då ska man sitta i den och titta på alla personer som väller utanför. Sen ska man gå ut ur limon och springa in på sitt lyxhotel. Sen ska man försöka sova så gott man kan, med en massa minispel. Och om man sover bra så kan man springa bättre ifrån fansen nästa dag. Vänta. Det lät ju riktigt skoj. Hade inte Beckham ett eget fotbollsspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jo det är ju en sak. Men jag menar, ett spel om en fotbollspelare? Vad ska man göra. Är det ett FPS? Där man ska gå omkring och akta sig för massa fans och man inte vet om det är någon bakom en. Och sen kommer en limo och hämtar upp en. Och då ska man sitta i den och titta på alla personer som väller utanför. Sen ska man gå ut ur limon och springa in på sitt lyxhotel. Sen ska man försöka sova så gott man kan, med en massa minispel. Och om man sover bra så kan man springa bättre ifrån fansen nästa dag. Vänta. Det lät ju riktigt skoj. Det låter ju kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jo det är ju en sak. Men jag menar, ett spel om en fotbollspelare? Vad ska man göra. Är det ett FPS? Där man ska gå omkring och akta sig för massa fans och man inte vet om det är någon bakom en. Och sen kommer en limo och hämtar upp en. Och då ska man sitta i den och titta på alla personer som väller utanför. Sen ska man gå ut ur limon och springa in på sitt lyxhotel. Sen ska man försöka sova så gott man kan, med en massa minispel. Och om man sover bra så kan man springa bättre ifrån fansen nästa dag. Vänta. Det lät ju riktigt skoj. Du läser nu en post utav en köpare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Den första utgåvan Den andra utgåvan fixat dom lite... med PEGI infon Jo det är ju en sak. Men jag menar, ett spel om en fotbollspelare? Vad ska man göra. Är det ett FPS? Där man ska gå omkring och akta sig för massa fans och man inte vet om det är någon bakom en. Och sen kommer en limo och hämtar upp en. Och då ska man sitta i den och titta på alla personer som väller utanför. Sen ska man gå ut ur limon och springa in på sitt lyxhotel. Sen ska man försöka sova så gott man kan, med en massa minispel. Och om man sover bra så kan man springa bättre ifrån fansen nästa dag. Vänta. Det lät ju riktigt skoj. Ett riktigt bra spel som jag skulle kunna lägga ut stora summor pengar på Redigerad 26 januari, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Var är det för loggo längst ner till vänster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Var är det för loggo längst ner till vänster? Mr. Magic's nya. Associated with Mr.Magic typ fick ju låna hans fina figur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Speljättarna EA Games som sålt miljoner ex av spelet Sims och Sims2 breddar nu sitt utbud, och riktar sig till dom lite äldre. Haha , Den är ju den bästa här ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Haha , Den är ju den bästa här ju Håller med till 100%! Men vem ligger tvåa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts