eXotic Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Höll faktiskt på och försökte få ihop något seriöst, men det sket sig totalt. Så jag gjorde något i ren frustration: :/ Haha, vems humor är det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Höll faktiskt på och försökte få ihop något seriöst, men det sket sig totalt. Så jag gjorde något i ren frustration: :/ Huh Trodde att du skulle komma på något bättre Redigerad 23 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Jag tror det är från han, låtskrivarn. You remember? ----------- Unter: Jag är glad att göra dig besviken. Stell: Klockren. Redigerad 23 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Speljättarna EA Games som sålt miljoner ex av spelet Sims och Sims2 breddar nu sitt utbud, och riktar sig till dom lite äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Speljättarna EA Games som sålt miljoner ex av spelet Sims och Sims2 breddar nu sitt utbud, och riktar sig till dom lite äldre. 12+ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 12+ ? Jaaa! Jag får knulla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 12+ ? Det är ett spel, och ungjävlarna ska lära sig i tid. Hur kan det inte bli bättre om dom lär sig knulla i ett spel, för att sedan komma ut i stora världen och göra dom mest spektakulära felen. EA Games har då tänkt på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Wops, fel topic Redigerad 23 januari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 GTASverige.se GTAnytt.se GTAplattan.se GTAteamet.se eller kanske GTAteam.se GTAtrakten.se GTAstinget.se GTAsektor.se GTAkommun.se GTAstaten.se eller GTAstat.se GTArubriken.se GTArige.se? (Sverige) Okej.....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag tror det är från han, låtskrivarn. You remember? Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 25 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) Låt mig presentera Gjort i Paint förrutom titeln såklart... Redigerad 25 januari, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Speljättarna EA Games som sålt miljoner ex av spelet Sims och Sims2 breddar nu sitt utbud, och riktar sig till dom lite äldre. Bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Ett oerhört fult och svindåligt cover jag slängde ihop på två minuter (jo, tog ju viss tid att hitta bilderna). Kommentera, gärna kränkande kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 25 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) I proudly present to you Credits (vad det nu heter på svenska) till Mr.Magic för den magnifika och magiska gubbstrutten som jag fick låna av honom. Om ni nu undrar vad den dära symbolen under 18 betyder är den hemmagjord och betyder: Innehåller spår av magi, och i detta fall ca 90%. Redigerad 25 januari, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Jag har en känsla av att den översta bilden, när "hela gruppen" står upp, är tagen från en framsida till "Band of Brothers"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 25 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Jag har en känsla av att den översta bilden, när "hela gruppen" står upp, är tagen från en framsida till "Band of Brothers"? faktist... så är det en framsida av Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 faktist... så är det en framsida av Lost Dom är ganska lika... Eller... nja, kanske inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Jag har en känsla av att den översta bilden, när "hela gruppen" står upp, är tagen från en framsida till "Band of Brothers"? Ingen aning. Jag sökte bara på lost på google och tog den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 25 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Dom är ganska lika... Eller... nja, kanske inte. Det är ju rätt så likt samma koncept eller idé... om det nu heter så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts