Renard Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Här kommer min andra. Inte ett självklart köp för mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Seriöst, jag sitter och gapflabbar åt den. Men du är ju som du är. (Eller vänta, det är ju jag som brukar skratta åt usla skämt.. hmm.) Haha, nice med ett animerat fodral på hyllan Kanske ett sånt där fodral som byter bild när man vinklar den åt olika håll? Ja. Hologram fo shoo, me nizzle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 22 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Ett nytt fräscht snowboard spel ... finns inte så jättemånga där ute Lite små mysigt tycker jag, ger mig lust att åka snowboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Skrämmande att folk inte förstår att det ska vara helikoptrar uppe i vänsterhörnen på GTA-fodral. Vitala fakta in-fuckin-deed! Ja jävlar alltså. Kan någon ringa Jack Bauer? Har tappat bort min telefonbok... FUCKING UNDERBAR! Där håller man med, vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Dina fodral ser ju nästan likadana ut, samma idé samma stil, bara ny text och nya bilder och vad är det på dom bilderna? Jo just det, samma filter !!! 1. Det är ju det som är grejen! De flesta GTA omslagen har en liknande stil med rutor. 2. Det gjorde jag för att försöka få den "tecknade" eller "animerande" looken, men det blev inte så bra, det håller jag med om. Det var alltså för att försöka få det TV-spels liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Gjorde denna lite snabbt : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Troligtvis sämst av alla här på PS men, fördrev tiden lite... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Troligtvis sämst av alla här på PS men, fördrev tiden lite... ^^Lite mer roligare hade det ju dock varit om du skrivit "Dear Unter" och gjort något lite halvtaskigt, men jag flabbar ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Lite mer roligare hade det ju dock varit om du skrivit "Dear Unter" och gjort något lite halvtaskigt, men jag flabbar ändå Haha, det är nog sant, bara gjorde det lite snabbt, så det var inget jag tänkte på faktiskt. ------------------ Edit: Unter: Exakt vart i hans öra, dit du pekar mitt namn, är det jag är? Redigerad 23 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Troligtvis sämst av alla här på PS men, fördrev tiden lite... ^^ Hahahaha . Haha Hur ska du toppa det här, Eudoros? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Troligtvis sämst av alla här på PS men, fördrev tiden lite... ^^ Roligaste fodralet i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Hur ska du toppa det här, Eudoros?Ja, det blir svårt för Udoros, Hunter har ju tillochmed netplay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Haha. --- Här kommer min. Nåja, jag antar att tanken var god iallafall. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag har alltid tyckt att det har varit något lurt, eller dolt budskap med just den där "Codename 47"-titeln, inte nu längre. (Nu börjar det bli lägre än Glocalnet här, fast visst, 47:or är ju alltid söta ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag kräver att du skriver dit mitt namn i quoten på förstasidan! Efter idé av mig. Jaja, whatever. Tråden skulle väl passa bättre i "Musik, film och grafik" och ännu bättre i "Spel". Får se hur länge den stannar här. Nåväl; här kommer min som jag postade i Dagens LO.. oops, menar Humortråden. http://img338.imageshack.us/img338/8253/gtastockholmhihi0kc.jpg Haha nice men det borde ju vara coolt med Expisions pack: GTA Stockholm´s Förorter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Haha nice men det borde ju vara coolt med Expisions pack: GTA Stockholm´s Förorter Expansion heter ju Förortskidz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Expansion heter ju Förortskidz haha tänkte jag inte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Hur ska du toppa det här, Eudoros? Höll faktiskt på och försökte få ihop något seriöst, men det sket sig totalt. Så jag gjorde något i ren frustration: :/ Redigerad 23 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Gjorde en innan, ett spel som sonsras av Mc donalds edit: vänta ska bara rätta ett fel edit2: nu är jag klar. Redigerad 23 januari, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts