diarrehampus Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Sug så på photoshop så vet inte om jag lägger upp nån Okej Här kommer mitt 2min projekt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Fan, jag är ju riktigt bra på detta.. Njae... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Njae... Inte? Tycker att mina två är de två som ser mest verkliga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Kan någon förklara för mig vem neger-bobby är? 10 årig pojk med afrikanskt ursprung som blev misshandlad till döds av sina föräldrar och slängd i en vak på vintern. Låter det inte för trevligt? Iofs är inte det kul alls, men alla skämt som kommit efter incidenten är roliga, hur mycket folk än säger att det är så tragiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Jag brukar inte bry mig men Bobby's fall käns ovanligt hemskt av någon anledning. Tycker jag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Vi får väl se om PK-Sverige tillåter denna? Haha, fan så bra! Edit: Efter mer kollande kan jag bara konsentera att många spelfodral var braskap! Lägger upp mitt fodral nångång.... Redigerad 22 januari, 2007 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Jag brukar inte bry mig men Bobby's fall käns ovanligt hemskt av någon anledning. Tycker jag då. - Vilket kortspel var Bobbys favorit? - Finns i Sjön Det går inte annat än skratta åt det. (LOLZ!11 " Är det nån som vet om det var för att han kände sig utbränd? han kanske kände sig utfryst av sina föräldrar?") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Inte? Tycker att mina två är de två som ser mest verkliga ut. O rly? :'( RIKTIGT Nöjd! Får jag presentera. Halo - Covenant Mania (PSP) http://ww2.beffo.se/upload/pic~/0wmlaemmb1.png ©Copyright VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Ingen som har nån kommentar om mitt avancerade fodral? Tänkte göra om bingolotto först, men hittade inga bilder + att jag suger på photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 - Vilket kortspel var Bobbys favorit? - Finns i Sjön Det går inte annat än skratta åt det. (LOLZ!11 " Är det nån som vet om det var för att han kände sig utbränd? han kanske kände sig utfryst av sina föräldrar?") Precis. Bobby-skämt är skitroliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Här är min första. Anarchy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Ingen som har nån kommentar om mitt avancerade fodral? Tänkte göra om bingolotto först, men hittade inga bilder + att jag suger på photoshop Jag är full av beundran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 http://img413.imageshack.us/img413/1148/bf2vecopy6zv.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Jag är rätt så nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 http://img413.imageshack.us/img413/1148/bf2vecopy6zv.th.jpg Oh..my..god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Edajt: ska bli bättre i PS innan jag gör ett nytt försök. Redigerad 22 januari, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Ja jag suger i PS, men ville ändå göra den ^^ Kul idé, men inte så snyggt. Edit: Bort med bilden. Redigerad 22 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Sug så på photoshop så vet inte om jag lägger upp nån Okej Här kommer mitt 2min projekt iaf Haha. --- Här kommer min. Nåja, jag antar att tanken var god iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Haha. --- Här kommer min. Nåja, jag antar att tanken var god iallafall. Seriöst, jag sitter och gapflabbar åt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Inte? Tycker att mina två är de två som ser mest verkliga ut. Dina fodral ser ju nästan likadana ut, samma idé samma stil, bara ny text och nya bilder och vad är det på dom bilderna? Jo just det, samma filter !!! Haha. --- Här kommer min. Nåja, jag antar att tanken var god iallafall. Haha, nice med ett animerat fodral på hyllan Kanske ett sånt där fodral som byter bild när man vinklar den åt olika håll? Redigerad 22 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts