Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hur fixar ni fodralen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hur fixar ni fodralen? Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Photoshop? Jaha, så det är alltså kört för mig!? Jag som tänkte göra "GTA Senior" med en bild på en gammal man med förstoringsglas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jaha, så det är alltså kört för mig!? Jag som tänkte göra "GTA Senior" med en bild på en gammal man med förstoringsglas. Istället för att sitta och grina kanske du kan försöka lära dig det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Istället för att sitta och grina kanske du kan försöka lära dig det? Eller göra ett simpelt i Paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Kan ni lägga upp länkar till fodral och berätta hur man gör! Jag har en förträflig ide! (tack vare Siana...) Tog mig tid att fixa "rena ramar" Håll till godo.Clean_covers__Made_by_VickeX_.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Istället för att sitta och grina kanske du kan försöka lära dig det? Anledningen till att jag älskar dig så mycket är pga du alltid är så ödmjuk... Och om man inte har programmet då? Redigerad 21 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Anledningen till att jag älskar dig så mycket är pga du alltid är så ödmjuk... Och om man inte har programet då? Då fixar man det. Eller använder Paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Anledningen till att jag älskar dig så mycket är pga du alltid är så ödmjuk... Och om man inte har programmet då? Är inte här för att vara ödmjuk, är rak på sak. Live with it. You got pirate PM! Arr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Bra redigerad. Ingen som vill kommentera mitt fodral? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ingen som vill kommentera mitt fodral? :'( Ditt fodral var jättefint och sanningsenligt, P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Bitch got a gun! Nice men err Playstation 2? Jag blir besviken, hade hoppats på en PC version som resten av spelen i Rainbow serien. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Nice men err Playstation 2? Jag blir besviken, hade hoppats på en PC version som resten av spelen i Rainbow serien. :'( Tyvärr.. men Rainbow's Bitch 2 kommer till PSP iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Tyvärr.. men Rainbow's Bitch 2 kommer till PSP iaf. Nooooooo!!! :'( :'( Äh wth! Det är bara att köpa PSP och så köper jag en PS2 så jag kan få njuta av dom underbara Rainbow Bitch spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Har världens bästa idé på G. Ni kommer tycka att ideén är konstig för att vara ifrån mig, sitter och pillar med fodralet just nu, hoppas jag får till det. Lite noob i photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Har världens bästa idé på G. Ni kommer tycka att ideén är konstig för att vara ifrån mig, sitter och pillar med fodralet just nu, hoppas jag får till det. Lite noob i photoshop Då är du absolut inte ensam... om något du säger, för jag har en skit bra idé jag pillrar på just nu i photoshop vilket jag är helt värdelös på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Skrämmande att folk inte förstår att det ska vara helikoptrar uppe i vänsterhörnen på GTA-fodral. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Skare verkligen vara det? Redigerad 28 januari, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Nej jag ger upp för ikväll. Det går ändåså bara rätt åt helvete med det hela, total suger i PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts