Boomer Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Varför står inte jag med i den där lilla listan? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Måste ha missat dig Boomer, konstigt, för jag vet att jag skrev ned det i anteckningsdokumentet, men nu är du med. Var det din enda? Samuelszon: Om du gör pollen själv så kan du lägga till och ta bort dina egna hur du vill (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Måste ha missat dig Boomer, konstigt, för jag vet att jag skrev ned det i anteckningsdokumentet, men nu är du med. Var det din enda? Samuelszon: Om du gör pollen själv så kan du lägga till och ta bort dina egna hur du vill (:!!! Äsch, det orkar jag inte. Men då har jag ett förslag: Gör en ny topic, random medlem på forumet med titeln "Tävling: Hemmagjorda spelfodral". Ja, kanske lite onödigt med en TILL, men då får man det bättre strukturerat och lite ordning på vilka bidrag som skall vara med. Där anmäler man sig och skickar upp sitt bidrag. Sedan, efter deadlinen gör man en poll med bidragen - piece of cake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts