Littlemanie Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Diablo Varför gör du denna tråden egentligen, vad vill du få ut av det? - Jo, jag gillar detta spelet och andra gillar säkert också det, om ni inte har kört det så är det på tiden att ni köper spelet i närmsta spel-butik. Spelet kostar 159 Kr och Expansion skivan kostar även 159 Kr (diablo2) . Ganska billigt. Det verkar fjantigt, är det sant att det är så bra som du säger? - Jag rekomenderar att ni prövar det iaf en gång, de flesta blir "beroende" när de bara spelat det en gång. Vad kan man spela som och kan man få någon hjälp? - Man kan spela som, Amazon, Druid, Paladin, Necromancer, Assasin, Barbarian, Sorcerer (hoppas jag fick med alla nu )(Diablo2). Det finns guider, priser, pvp taktiker .. Bra fakta hemsidor om D2 & D1 : , , . Ni kan även lägga in Screen shots och era filmer här Blizzard. Pvp bild Pvp bild Ursäkta, ingen bra kvalitet på bilderna.. Ni får nöja er ändå! Redigerad 24 januari, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Förr i tiden gillade jag det men nu är ja inte så high på det. Men det kan vara roligt ibland om man lirar med några kompisar då dom inte ninjalootar alla gröna, gula eller guldiga saker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Nog för att jag har slutat D2, men denna sida är ganska bra. host ja, det finns fusk där, men massa bra guider med. och tips Redigerad 21 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Den här är bra å Lirade på D2R, men har slutat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Lirade spelen förr...så fort dem kom ut så köpte jag dem tröttnat dock efter en massa års spelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag ska lägga till era tipa på hemsidor. Ge fler tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Kan länka till en film jag gjort. Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Var beroende av 2.an förut. Har inte spelat det på kanske hum.... 1 år eller så. Funderar på att börja lira igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 JAg lirade d2 lod förut och jag var så jävla grym. Hade en firesorc som tog 50k utan fusk. Nu spelar jag inte längre eftersom jag blev less på det och mina gubbar försvann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Lirade förr, men inte längre. Kul spel, men det är lite efter sin tid nu. Helt okej lir på LAN, om man bara vill slölira lite (då man kan alla 5 akter i huvudet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Kan länka till en film jag gjort. Här! Hyffsat fin film. Jag kanske kan slänga ihop någon pvp filmsnutt Får se .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Hmm... Nu blir jag faktiskt sugen på att installera om Diabblo1 igen. Synd bara att jag inte har någon av mina gamla vchars kvar. :\ Max level, typ alla spells, Godly Plate of the Whale etc. Good times. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts