Jacker Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Fan, vad ska jag göra för att kunna titta på FragTV? Ser inget, hör inget! Det har redan varit, du får ladda ned det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Det har redan varit, du får ladda ned det istället. Jo, men det kommer ju att sändas annat där också, vill ju kunna titta på det live.. Används WMP för att streama eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Fan, vad ska jag göra för att kunna titta på FragTV? Ser inget, hör inget! Testa annan ¨Mirror¨ Fast nu är det bara en snubbe som snurrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Testa annan ¨Mirror¨ Fast nu är det bara en snubbe som snurrarTestade alla mirrors, ingen skillnad på nån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 22 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Du måste ha WMP tror jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Grym film! Längatar till nr 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts