Sudden Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ikväll får vi se den första delen av FROST, skapad av Snoken Productions. Avsnitter kommer först visas på FragTV och sedan släppas för nedladdning här på BF2142.se! Cirka kl 20:00 visas Frost på FragTV och strax därefter släpper vi avsnittet på BF2142.se! http://fragtv.net/live.php?id=4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 För er som inte har koll; Snoken är skaparen av Mine- filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Så detta är alltså en BF2142film eller? Streamas nåt eller är det bara grått för er nu? @ FragTV alltså.. Behöver man nåt extra prog för att se? Redigerad 21 januari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Så detta är alltså en BF2142film eller? Streamas nåt eller är det bara grått för er nu? @ FragTV alltså.. Behöver man nåt extra prog för att se? Spelas musik för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Spelas musik för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Så detta är alltså en BF2142film eller? Streamas nåt eller är det bara grått för er nu? @ FragTV alltså.. Behöver man nåt extra prog för att se? Japp detta är en BF2142 film du kan se 5 bilder från den på http://bf2142.se Ny spelas det musik men snart så kommer frost 20:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Spelas musik för mig Man måste väl vänta tills klockan 8 innan man kan se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Man måste väl vänta tills klockan 8 innan man kan se den Jo, jag vet, menade att det iallafall funkar, för dimpz frågade om det var grått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ingen musik, ingenting för mig! Vad ska jag göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ingen musik, ingenting för mig! Vad ska jag göra? :'( GÅ in på den 4 den som jag länkar till eller testa någon annan vet ej annars. http://fragtv.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vart hittar man dom freegames som han babblar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vart hittar man dom freegames som han babblar om? Freegames? vem sa de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Freegames? vem sa de? Han som pratar på streamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 7minuter kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Snart så.. Skön musik nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Ska du inte börja nu? Den har börjat! :D Redigerad 21 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hahaha, fan va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hahaha, fan va bra aah Fast jag ville se hela nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Jävligt bra, riktig Noken- kvalité! Redigerad 21 januari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Fan, vad ska jag göra för att kunna titta på FragTV? Ser inget, hör inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts