antepanteboy Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Mycket fint! Har tre stycken, två av dom lutar det mot. Vet inte vilken jag ska ta, lägger upp alla här snart så kan ni hjälpa. Bild1: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/l44mg2159o.jpg --- Bild2: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/g1zmv90rua.jpg --- Bild3: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/utlleg5zg0.jpg --- Bilderna är väldigt stora och i inte så bra kvalité. Men jag var tvungen att ta dem med min mobilkamera. Måste jag välja så säger jag nr 3, men jag gillar egentligen inte närbilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kanske så? Tog bort mera från botten så det kom en bra panorama effekt, även fast solen inte försvann. Perfekt. Just nu har du min röst i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kanske så? Tog bort mera från botten så det kom en bra panorama effekt, även fast solen inte försvann. I love it Du har nog min röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Perfekt. Just nu har du min röst i alla fall. Du har min för tillfället också! Btw, vilket kort tog du? Alla var ju fina, men vilket valde du? I love it Du har nog min röst Tack! Redigerad 11 februari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Säg inte att du ska vinna igen... Det är ju precis som när Patrik var med i alla fototävlingar och alltid kammade hem vinsten. Patrik, kom och ge honom lite motstånd! Maybe. Iofs rätt länge sedan man var med. Men vad kan man fota på vintern egentligen? På sommaren finns det ju växter, insekter och vatten, på vintern finns det bara snö och is. Säger till om jag tar en bild, annars väntar jag till nästa tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Orkar inte göra pollen nu, den dyker upp i eftermiddag. Men Tackleberry, du måste säga vilken bild du ska ha med i tävlingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 humm jag har ingen koll jag men sista datumet har varigt?...för jag har en bild men jag har varigt lite lat och inte laddat upp den och nu sitter jag i skolan så jag kan inte fixa den fören i eftermiddag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 humm jag har ingen koll jag men sista datumet har varigt?...för jag har en bild men jag har varigt lite lat och inte laddat upp den och nu sitter jag i skolan så jag kan inte fixa den fören i eftermiddag Sista datumet var igår, men pollen ska komma i eftermiddag. Så du får nog snabba lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Maybe. Iofs rätt länge sedan man var med. Men vad kan man fota på vintern egentligen? På sommaren finns det ju växter, insekter och vatten, på vintern finns det bara snö och is. Säger till om jag tar en bild, annars väntar jag till nästa tävling. Något som skulle bli najs med din kamera var om du knäppte av en bild på en rejäl istappe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ursäkta att jag inte sa vilken jag ville ställa upp med, glömde helt bort. Gillar egentligen alla tre på sitt sätt, men den första känns lite för enkel och tråkig och den andra är inte perfekt. Den tredje tycker jag är mest intressant att se på, så jag väljer den: http://img219.imageshack.us/img219/3518/sparkpo3.jpg [img=http://img219.imageshack.us/img219/3518/sparkpo3.jpg] Tycker att medarna från sparken förmedlar vinterkänslan bra. Och Merkky, bara för att stugan är röd så är den ingen sommarstuga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Lägger upp pollen 17:00 så skynda på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Tycker att medarna från sparken förmedlar vinterkänslan bra. Och Merkky, bara för att stugan är röd så är den ingen sommarstuga! Men döööööeeh! Falurött skriker sommar och landskap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Men döööööeeh! Falurött skriker sommar och landskap! Landskap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Landskap? Hittade inget bättre ord, men tex. om du tänker dig en sommar i svergie, så är ju falurött en typisk lada färg. Jag tkr bara attden färgen känns som sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Hittade inget bättre ord, men tex. om du tänker dig en sommar i svergie, så är ju falurött en typisk lada färg. Jag tkr bara attden färgen känns som sommar. Det är ju inte precis så att husen ändrar färg under vintern... För mig lyser den där bilden vinter, samt lite Sverige också om du vill det. Absolut inte sommar. Men aja, skit i det nu. Tävlingen är ju avgjord, grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Det är ju inte precis så att husen ändrar färg under vintern... För mig lyser den där bilden vinter, samt lite Sverige också om du vill det. Absolut inte sommar. Men aja, skit i det nu. Tävlingen är ju avgjord, grattis. Aja, agree. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts