pillipossa Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Jag hade ett konto innan, men nåt hände, vet inte vad. Så jag skapa ett nytt. Tänkte skapa en ny tävling nu när det kommit lite snö runt om i landet... Har snöat för fullt här, på 3 dar har det typ blivit snö upp till knäna, nåja här är reglerna: De första tjugo anmälingarna antas, amälningar därefter sätts på en reservlista. Den som först blir reserv är den som först eventuellt kommer med om någon annan skulle dra sig ur. Det är fullt tillåtet att redigera sin bild en aning med färger och ljussättning, ram och text. Att däremot klippa in/ut olika föremål är inte tillåtet. Senast den 11:e februari ska bidragen inne. På Måndagen (12/2) på morgonen hålls omröstningen och 18/2- 07 utses vinnaren. Datumen kan komma att ändras mitt i tävlingen så håll koll på förstasidan. Temat är Vinter. Inga bilder kommer att diskas på grund av felaktigt tema. Alla får tolka sina bilder som de vill, men räkna inte med många röster om du bidrar med ett fotografi på en midsommarstång. Det är fullt tillåtet att byta sin bild hur mycket man vill fram tills slutdatumet. Därefter tävlar man med den senaste inlämnade bilden. Fler regler kan komma att läggas till, håll koll på förstasidan. Anmälda (17/20) 1. spajdermän 2. pillipossa 3. Merkky 4. aikjonas12 5. xXxGemagexXx 6. antepanteboy 7. TwistedC 8. _EmiL_ 9. VickeX 10. Spam_Snuten 11. Tackleberry 12. AngryAxel 13. samuelszon 14. RavenE 15. KalleR 16. Corleone 17. Tweak 18. Ledigt 19. Ledigt 20. Ledigt Reserver (0) Redigerad 12 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag kan vara med. Får se om man får till nån fin bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Jag kan vara med. Får se om man får till nån fin bild Fixat , ska se om jag också kan få till nån fin bild Redigerad 21 januari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Skriv upp mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag anmäler mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag äär meed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Jag äär meed. Klart, klart, klart o klart , på 2h o 30min så har 6 anmält sig Kanske blir 20 redan imorrn Redigerad 21 januari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag är med Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag hade ett konto innan, men nåt hände, vet inte vad. Så jag skapa ett nytt. Vem är/var du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Fan, var var snön för en månad sen? Nåväl, jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vem är/var du då? Men f*n också, nån j***l har kommit på lösen på mitt gamla konto o bytt ut det. Mitt förra konto var PHiLLE___ Men nu har nån kommit på lösenordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Sign me up1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Sign me up1 fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag är också med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 22 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Jag är också med. Fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Sign me up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 22 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Sign me up härligt, 12 redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts