Merkky Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Älskar Most Wanted och Carbon till ps2, kan inte sluta spela dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Ska köpa mig något spel till PS2 har jag tänkt, men vet inte riktigt vad för något. *TEXT* Chippa och ladda ner, jag själv var lite negativ till det i börjar, men nu är det toppen, jag kan inte ana hur många tusen jag sparat på chippet. Blood Money röjer, och det är bara svårt första gången, Just Cause var inget vidare, tyvärr, Scarface däremot är grymt kul och duggar av vibbar från filmen och från GTA:VC, bara de gör spelet köp/nedladdnings-värt kommer med fler tips när jag pallar, ska själv kolla igenom den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Chippa och ladda ner, jag själv var lite negativ till det i börjar, men nu är det toppen, jag kan inte ana hur många tusen jag sparat på chippet. Blood Money röjer, och det är bara svårt första gången, Just Cause var inget vidare, tyvärr, Scarface däremot är grymt kul och duggar av vibbar från filmen och från GTA:VC, bara de gör spelet köp/nedladdnings-värt kommer med fler tips när jag pallar, ska själv kolla igenom den här tråden Warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Chippa och ladda ner, jag själv var lite negativ till det i börjar, men nu är det toppen, jag kan inte ana hur många tusen jag sparat på chippet. Blood Money röjer, och det är bara svårt första gången, Just Cause var inget vidare, tyvärr, Scarface däremot är grymt kul och duggar av vibbar från filmen och från GTA:VC, bara de gör spelet köp/nedladdnings-värt kommer med fler tips när jag pallar, ska själv kolla igenom den här tråden Ehm... reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Nu när VCS kommer till ps2 borde du ju helt klart skaffa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag håller inte med. Jag gillade TO bättre än JC. Jag spelade t.o.m. klart TO. Men sen dess har jag inte rört det. God of War är superskoj... om man gillar såna spel d.v.s. Har Pandora Tomorrow CO-OP? Chaos Theory har CO-OP, men PS2-versionen har bara offline CO-OP, så ha 2 kontroller hemma... och någon att spela med. Double Agent har också bara offline CO-OP. Oj sry. Glömde att SCPT hadde bara Co-op baar online som går där. men dom andra kan spela 2 om man vill. Var lite länge sen jag spelade alla dom är SC spelen. har alla dom här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Nu när VCS kommer till ps2 borde du ju helt klart skaffa det. Det blir nog ett självklart köp sen. Fast det har väl inte hunnit släppts till idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Det blir nog ett självklart köp sen. Fast det har väl inte hunnit släppts till idag? Nej, inte ens säkert att det ska släppas. Var väl inte någon pålitlig källa som hade skrivit det har jag för mig någon sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Köp Canis Canem Edit! GTA i skol-miljö, men det skiljer sig väldigt mycket från gtaspelen ändå. Förrutom det måste du ha Guitar Hero 1 eller 2. Skitroligt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Visst fan det glömde jag! Canis Canem Edit måste du bara ha Riktigt kul under själva storyn sen är det väl inte så mycket att hänga i granen. Men ändå ett sjukt kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Som jag skrev så köpte jag det innan Blood Money och Gudfadern och det tyckte jag var ett riktigt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts