Azore Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ska köpa mig något spel till PS2 har jag tänkt, men vet inte riktigt vad för något. Har varit inne en del på Just Cause, men kontrollen ska tydligen vara väldigt kass? Hitman Blood Money har jag kikat en del på, men har hört att det ska vara ett jävla svårt spel. Är bra om de inte är För svåra för det blir så dyrt med handkontroller och annat jag brukar ta till. Hur är Total Overdose? Bättre än Just Cause? Är helt borta från spelvärlden då det var ett tag sen sist jag spelade. Sista spelet jag köpte var Bully vilket jag tyckte var toppen. Har ni några bra tips? Får helst inte överskrida 400 kr, så toknya spel går antagligen bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ska köpa mig något spel till PS2 har jag tänkt, men vet inte riktigt vad för något. Har varit inne en del på Just Cause, men kontrollen ska tydligen vara väldigt kass? Hitman Blood Money har jag kikat en del på, men har hört att det ska vara ett jävla svårt spel. Är bra om de inte är För svåra för det blir så dyrt med handkontroller och annat jag brukar ta till. Hur är Total Overdose? Bättre än Just Cause? Är helt borta från spelvärlden då det var ett tag sen sist jag spelade. Sista spelet jag köpte var Bully vilket jag tyckte var toppen. Har ni några bra tips? Får helst inte överskrida 400 kr, så toknya spel går antagligen bort. Just Cause är bättre än Total Overdose. Kanske Grand Turismo 3 eller 4 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Just cause har kort story . Men annars finns ju Gta 1- san andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ska köpa mig något spel till PS2 har jag tänkt, men vet inte riktigt vad för något. Har varit inne en del på Just Cause, men kontrollen ska tydligen vara väldigt kass? Hitman Blood Money har jag kikat en del på, men har hört att det ska vara ett jävla svårt spel. Är bra om de inte är För svåra för det blir så dyrt med handkontroller och annat jag brukar ta till. Hur är Total Overdose? Bättre än Just Cause? Är helt borta från spelvärlden då det var ett tag sen sist jag spelade. Sista spelet jag köpte var Bully vilket jag tyckte var toppen. Har ni några bra tips? Får helst inte överskrida 400 kr, så toknya spel går antagligen bort. Blood Money är underbart, mer stilistiskt spel får man leta efter. Och, nej, det är inte överdrivet svårt om man spelar på normal svårighetsgrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Har både GT 3 och 4 samt alla GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Har både GT 3 och 4 samt alla GTA. Hitman Blood money som Jacker sa, Du kan ju oxo ta dom äldre hitman spelen. Eller Splinter cell? har chaos theory på det och det är skoj. Både coop och singleplayer. Kommer inte på mer just nu. ska såva nu iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Har aldrig spelat något Splinter Cell, kanske har missat något då? Hur är Splinter Cell i jämförelse med Hitman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 God Of War.. köp det and love it. Helt underbart monster slakt med mumsiga gudakrafter. Sen kommer väll 2:an nån gång detta året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hitman: Blood Money eller God Of War. Hitman är inte svårt om du gör rätt. Lika lätt på Pro då som Easy. Och God Of War Läskigt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Pro Evolution Soccer 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Har aldrig spelat något Splinter Cell, kanske har missat något då? Hur är Splinter Cell i jämförelse med Hitman? Det är både smyga och sådant med samma frihet(oftast) att klara av missions. Hitman = Smyga klä upp sig smyga bakom fiendens "bodyguards" och döda den där main target. Splinter cell: göra missions (kam vara aööt från att deactivera en bomb till döda en person) Coop är rolig och den har egen "story" sen finns det online play (om ngn fortfarande spelar det) Tror hitman har mer frihet dock (finns flera olika sätt att döda Targets bla igenom sabbotage eller bara skjuta han/hon) Men splinter cell har Coop och Online play... Mer en riktat men med mer smyg i mörkret komma fram plötsligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Hitman Blod money är inte så svårt. Ganska kul. Går att fördriva tiden med men inget mer. Har själv en massa pressentkort på GAME men det verkar inte finnas något superbra spel så jag kan inte direkt rekomendera något. Jag letar/väntar själv på ett bra spel. Tror att anledningen till att det går så trögt är för att de håller på att ladda för PS3. Jag rekomenderade dig Total Overdose för några månader sedan Azore, jag tar tillbaka det! Köp INTE det! Det är kul den fösta timmen sen blir det så tråkigt att du hellre vill se på bingolotto. Det ända som jag kan rekomendera är Scarface. Det är ganska likt GTA och man tröttnar inte direkt. Men det är VÄLDIGT monotomt. Du ska göra samma uppdrag om och om och om och om och om och om igen. Men det är ganska kul. Så det är spelet jag rekomenderar. Redigerad 21 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Det är både smyga och sådant med samma frihet(oftast) att klara av missions. Hitman = Smyga klä upp sig smyga bakom fiendens "bodyguards" och döda den där main target. Splinter cell: göra missions (kam vara aööt från att deactivera en bomb till döda en person) Coop är rolig och den har egen "story" sen finns det online play (om ngn fortfarande spelar det) Tror hitman har mer frihet dock (finns flera olika sätt att döda Targets bla igenom sabbotage eller bara skjuta han/hon) Men splinter cell har Coop och Online play... Mer en riktat men med mer smyg i mörkret komma fram plötsligt... Japp. Men Coop finns bara till Splinter Cell Pandora Tomorrow,Splinter Cell Chaos Theory,Splinter Cell Double Agent. Dom finns bara med Online/Coop plus två player så man kan spela misson med nån kompis eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Just Cause är bättre än Total Overdose. Kanske Grand Turismo 3 eller 4 kanske? Jag håller inte med. Jag gillade TO bättre än JC. Jag spelade t.o.m. klart TO. Men sen dess har jag inte rört det. Hitman: Blood Money eller God Of War. Hitman är inte svårt om du gör rätt. Lika lätt på Pro då som Easy. Och God Of War Läskigt bra spel. God of War är superskoj... om man gillar såna spel d.v.s. Japp. Men Coop finns bara till Splinter Cell Pandora Tomorrow,Splinter Cell Chaos Theory,Splinter Cell Double Agent. Dom finns bara med Online/Coop plus två player så man kan spela misson med nån kompis eller nåt sånt. Har Pandora Tomorrow CO-OP? Chaos Theory har CO-OP, men PS2-versionen har bara offline CO-OP, så ha 2 kontroller hemma... och någon att spela med. Double Agent har också bara offline CO-OP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 PES den ultimata fotbollskänslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) EDIT: Såg prisklassen. Redigerad 21 januari, 2007 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Tack för alla tips. Blev Hitman Blood Money, då det var lite billigare kunde jag ta ett till och valde då The Godfather för 99 kr. Skitsamma om det inte är mycket att ha, blev inge dyrare iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Tänkte ta och Rekomendera Final Fantasy X och X2 Totalt älskvärda storys, inte för svårt, skön stämning, bra kontroller. Annars hade det vart God of War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Tack för alla tips. Blev Hitman Blood Money, då det var lite billigare kunde jag ta ett till och valde då The Godfather för 99 kr. Skitsamma om det inte är mycket att ha, blev inge dyrare iallafall. Men The Godfather är hur bra som helst. Det glömde jag totalt. Det kommer du gilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Men The Godfather är hur bra som helst. Det glömde jag totalt. Det kommer du gilla. Kanon! Du brukar inte ha fel heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts