felshoe Skrivet 25 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2013 Jag skulle nog inte ha det till jeans, däremot kanske det skulle vara hippt i "vanliga" byxor med lite mer avmattade färger. Beror ju på vad för typ av jeans det är. Mörka jeans går det säkert bra till. Vanliga blå-jeans vet fasen dock, men det tror jag heller inte att Kebab bär (?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2013 Beror ju på vad för typ av jeans det är. Mörka jeans går det säkert bra till. Vanliga blå-jeans vet fasen dock, men det tror jag heller inte att Kebab bär (?). Njaaaa... inte om han inte vill se ut som en cowboy. Men det är kanske bara så det ser ut i mtt huvud. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2013 Näefan, klart man ska använda det. JEANS vet ni, sen nerstoppad piké och bältet på det. Blir koolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2013 Okej, tack. Jag vill inte se ut som en cowboy. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2014 Alldeles för många av mina tjejkompisar har börjat bära hatt. Det är fan inte snyggt alltså. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2014 (redigerad) Alldeles för många av mina tjejkompisar har börjat bära hatt. Det är fan inte snyggt alltså. M'lady. Håller med dig om det. Tänkte först skriva att det finns vissa som det funkar på, men jag tror fan inte det när man tänker efter. EDIT: Jag använder mig knappt (alls?) av accessoarer, vad är era favoriter? Redigerad 14 augusti, 2014 av Frenzy 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2014 Jag använder mig knappt (alls?) av accessoarer, vad är era favoriter? Jag har två armband på höger hand. Ett omtanke-armband från Systembolaget (lol) och ett kompisarmand från en resa förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2014 Alldeles för många av mina tjejkompisar har börjat bära hatt. Det är fan inte snyggt alltså. EDIT: Jag använder mig knappt (alls?) av accessoarer, vad är era favoriter? Klockor!! Så jävla snyggt med en matchande klocka. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2014 Klockor!! Så jävla snyggt med en matchande klocka. Har funderat ett bra tag på att köpa mig en klocka. Som fattig man kan jag dock inte rättfärdiga att köpa mig en klocka (så jävla dyrt) när jag inte har någon egentligen användning för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2014 w2i_onUd7iA Klockor!! Så jävla snyggt med en matchande klocka. Den där träffar så jävla nära verkligheten alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2014 Samma här, bara klocka. Bär en automatisk Hamilton, närmare bestämt denna: Gällande hatt har jag bara sett en passande sådan på länge. Det var två blonda, solbrända, väldigt härliga och somriga tjejer som var på väg ut med skärgårdsbåt till Fjäderholmarna. En av dem hade en vit hatt och det funkade faktiskt riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2014 Jag bär alltid ett halsband med ett krucifix på. Och jag bär alltid klocka. Ofta bär jag hatt, och lika ofta bär jag ringar. Ibland bär jag även armband. Jag gillar accessoarer, men det är ett ansvar att bära upp det. En ful klocka är en ful klocka, en ful hatt är en ful hatt osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2015 Bilden är inte jättebra. Bytte stållänken på min gamla studentpresent-Certina mot ett läderband. Skulle köpt ett original, men det kostade 1200 spänn (!) så jag beställde ett dugligt och så gott som identiskt från alibaba för 120 spänn... Och det var nog tur, för jag är inte helt övertygad över färgkombinationen med den svarta urtavlan. Kanske köper ett svart läderband istället... Har också precis fått hem en Seiko som jag beställde från Singapore för 1300 kronor. Minst halva priset mot vad den skulle kosta i Sverige, ifall man ens får tag på den. Blir troligen några hundringar till i moms och deklarationsavgifter. Sjuuuuuukt nöjd med den! Mycket klocka för pengarna. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2015 Jag tycker att uret med läderremmen var skitstilig, och ser inga problem med någon färgkombination. Fast sen å andra sidan kvittar det vad jag tycker, för det är du som ska bära klockan. Snygga köp, hur som hå. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2015 Jag tycker inte heller att det skär sig på något sätt. Det blev snyggt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2016 (redigerad) Hittade ett gammalt, men nästan oanvänt, läderbälte från försvarsmakten i källaren. Ser ut ungefär såhär i färgen: Är det snyggt att ha i jeans? Jag har aldrig varit bra på det här med accessoarer... Jag skulle nog inte ha det till jeans, däremot kanske det skulle vara hippt i "vanliga" byxor med lite mer avmattade färger. Njaaaa... inte om han inte vill se ut som en cowboy. Men det är kanske bara så det ser ut i mtt huvud. Okej, tack. Jag vill inte se ut som en cowboy. Fuck you haters, började använda bältet för ett par år sedan och med en del svett, fett och tårar börjar det faktiskt arta sig i nyansen. Målet är att det ska se ut såhär i framtiden. Redigerad 3 mars, 2016 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2016 Fuck you haters, började använda bältet för ett par år sedan och med en del svett, fett och tårar börjar det faktiskt arta sig i nyansen. Målet är att det ska se ut såhär i framtiden.Vi har min farfars brors likadana bälte från hans tid under andra världskriget, till Karlberg, till officersyrket! Han har ingraverat det med namn och vilket år han steg till vilken grad, tror jag. Ska se om jag hittar det! Jäkligt snyggt, men det kommer aldrig bäras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2016 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2016 (redigerad) 2015-10-02 at 11:35, Kebab skrev: Har också precis fått hem en Seiko som jag beställde från Singapore för 1300 kronor. Minst halva priset mot vad den skulle kosta i Sverige, ifall man ens får tag på den. Blir troligen några hundringar till i moms och deklarationsavgifter. Sjuuuuuukt nöjd med den! Mycket klocka för pengarna. ...hur nöjd man än är från början så är det enkelt att få blodad tand. Nästa klocka kommer bli en Steinhart Ocean One. Alla verkar ha olika uppfattningen kring den. Den är till 99 % plankad av en Rolex Submariner och det är främst det som entusiaster avskyr. Kvalitén ska tydligen vara omatchad för en klocka i 4000-kronorsklassen och det vore helt fel att se den som en fejk-Rolex. Eftersom jag själv har börjat avguda Rolex Submariner men inte kommer kunna köpa en på många år så känns det väldigt naturligt att köpa denna. Googlad bild: Redigerad 12 oktober, 2016 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2017 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2017 (redigerad) 2016-10-12 at 10:19, Kebab skrev: ...hur nöjd man än är från början så är det enkelt att få blodad tand. Nästa klocka kommer bli en Steinhart Ocean One. Trodde jag ja! Min flickvän gav mig väldigt generöst en klocka i julklapp. Det är så att jag länge har pratat om att jag vill ha en sådan klocka som hon har fast större, så det bestämde hon sig för att köpa. Det visade sig dock att den inte finns i större (hon har tydligen herrmodellen) så hon spontanköpte en annan modell åt mig. Jag var emellertid helt tillåten att byta den mot en annan, vilket jag valde att göra... Har precis beställt denna. Hoppas verkligen den är lika snygg i verkligheten som på den här bilden jag googlade fram! Redigerad 11 januari, 2017 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2019 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2019 2016-03-03 at 11:42, Kebab skrev: Fuck you haters, började använda bältet för ett par år sedan och med en del svett, fett och tårar börjar det faktiskt arta sig i nyansen. Målet är att det ska se ut såhär i framtiden. Still going strong. Börjar bli bra patina nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts