skribb Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Jag var den enda på gymnasiet som hade klocka, en av få som hade i lumpen och återigen ensam om det i högskolan. Ehm? Har jag hamnat i medeltiden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Jag var den enda på gymnasiet som hade klocka, en av få som hade i lumpen och återigen ensam om det i högskolan. Jag tror du ljuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Armbandsur har enligt modeexperter och så vidare dödsförklarats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Armbandsur har enligt modeexperter och så vidare dödsförklarats. Actually, no. The watch is alive and well. Tackar de modemässigt annars så lättpåverkade tjejerna, de svenska butikskedjorna, gud, mamma och min katt för att turbanen blev en absolut flopp:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Armbandsur har enligt modeexperter och så vidare dödsförklarats. Ursäkta för att jag föredrar praktiska saker framför modeexperternas expertis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Actually, no. The watch is alive and well. HA! Säger killen som ser cigarren som obligatorisk accesoar på varje "gentleman" : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 HA! Säger killen som ser cigarren som obligatorisk accesoar på varje "gentleman" : ) Nej det sa jag inte. Jag sa att varje gentleman har sina accessoarer! Och cigarren är inte accessoaren i det sammanhanget, zippon är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 : ) Åh shit, okka använde en smiley. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Jag har min trogna klocka och det är allt. http://img516.imageshack.us/img516/916/41vvxvaghklss500cc4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 (redigerad) Jag har min trogna klocka och det är allt. Ärligt talat, den där skriker "POWER METALLLL OOHHH YEAHHHH" i mina ögon. Redigerad 1 januari, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 (redigerad) Min ser ut så här: http://www.christ.de/produktbilder/large/82218963_g.jpg Lagom blandning mellan elegant och sportig. Sen har jag en äldre slitklocka. Redigerad 1 januari, 2008 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Ärligt talat, den där skriker "POWER METALLLL OOHHH YEAHHHH" i mina ögon. Skojar du? Inte alls power metal ju. Bilden skiljer sig dock lite från verkligheten. Den är mindre skrikig och blank på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 (redigerad) Skojar du? Inte alls power metal ju. Bilden skiljer sig dock lite från verkligheten. Den är mindre skrikig och blank på riktigt. Texten i KLOCKAN och lädret får det att skrika power metal ut. Enligt mig i alla fall, men men. Vi alla får tycka olika. EDIT: Men lol. Typo på höggrad. Redigerad 1 januari, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 http://shop.jacques-lemans.com/bildergross/G195A.jpg Ungefär så ser min klocka ut, enda accessoaren jag använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Accessoarer? Hm. Jag har halsband, om det är sådant tråden är menat till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Nej det sa jag inte. Jag sa att varje gentleman har sina accessoarer! Och cigarren är inte accessoaren i det sammanhanget, zippon är det. Förbättrar inte direkt läget. : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Jag har inget halsband/klocka/örhängen/ringar men jag har ett bältspänne som ser ut som en stereo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Jag vet att ingen bryr sig (skulle inte jag göra iallafall), men nu har jag bling-bling i örat också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Jag har min trogna klocka och det är allt. http://img516.imageshack.us/img516/916/41vvxvaghklss500cc4.jpg I like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Accesoar! Nu kommer säkert Eudoros posta en bild med en black dude och någon klyftig text Men visst ser den riktig ut?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts