DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) http://www.gulanstore.se/data/product/files/p3385-20061158193017544.jpg Fan såna skulle man ha haft! Vad kostar dom? EDIT: 499:- @ Gulanstore Redigerad 21 januari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Gaj rah räh nadås ne. http://thewhiterabbit.net/images/pocketplain.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Gaj rah räh nadås ne. http://thewhiterabbit.net/images/pocketplain.gif Fan va ball, vart kan man köpa en sådan? nvm följde länken Redigerad 22 januari, 2007 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Gaj rah räh nadås ne. http://thewhiterabbit.net/images/pocketplain.gif En sån där gammal goding ska jag ha liggandes i nåt bankfack nånstans. Har för mig att den är jävligt gammal. Värdefull kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Min keps och jag vi är goda vänner. Men det står racing på sidan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Min keps och jag vi är goda vänner. Men det står racing på sidan. Fräsch. http://i15.ebayimg.com/05/i/06/cf/dc/ab_1_sbl.JPG Min gulliga keps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Har för mig att den är jävligt gammal. Värdefull kanske? Vem vet. Sök dig till antikrundan och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Fan va ball, vart kan man köpa en sådan? nvm följde länken Det skålar vi på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Värst vad alla bryr sig lite om accessoarerna. I min mening finns det inga bättre accessoarer än Cigarr och Zippo. Dock bara om Cigarren är en segercigarr, och inte en tobaksberoendecigarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Värst vad alla bryr sig lite om accessoarerna. I min mening finns det inga bättre accessoarer än Cigarr och Zippo. Dock bara om Cigarren är en segercigarr, och inte en tobaksberoendecigarr. Vi kanske tycker accessoarer är överskattade kukförlängare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Vi kanske tycker accessoarer är överskattade kukförlängare? Och likförbannat har vi haft milslånga trådar om butterflyknivar. En gentleman har sina accessoarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Min keps och jag vi är goda vänner. Men det står racing på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 I second that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Värst vad alla bryr sig lite om accessoarerna. I min mening finns det inga bättre accessoarer än Cigarr och Zippo. Dock bara om Cigarren är en segercigarr, och inte en tobaksberoendecigarr. Tihihi, du är så komiskt jobbig ibland : ) Jag älskar smycken men har de sällan. Typ pärlhalsband, älska! Jag älskar smink också, har det sällan det med men händer väl. Bara som tydlig partygrej, typ geishaläppstift eller maskara. Solbrillor i rätt väder är fint. Poliskepsar utan polismärken är också stylish. Alltså, ni vet vad jag menar för modell... Cigarettförlängare är jäkligt fånigt men ganska kul. Annars: väskor av olika slag är ju toppen. Själv är jag även lite pås-galning, samlar på alla snygga påsar. Från affärer och så alltså. Har en tyg-kasse från Paul Smith som är läcker, t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Cigarettförlängare är jäkligt fånigt men ganska kul. På tal om det, vart kan man köpa dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 På tal om det, vart kan man köpa dem? Tobakshandlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Och likförbannat har vi haft milslånga trådar om butterflyknivar. En gentleman har sina accessoarer. Ja, jag förstår att värnpliktiga studentdirektörer hamnar i facket "gentlemän" i din värld. I den andra världen brukar vi kalla dem högeräckel och annat fashionabelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Ja, jag förstår att värnpliktiga studentdirektörer hamnar i facket "gentlemän" i din värld. I den andra världen brukar vi kalla dem högeräckel och annat fashionabelt. Tack för att du utvecklade mitt taffliga försök till förolämpning (dvs.: "komiskt jobbig"). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Tack för att du utvecklade mitt taffliga försök till förolämpning (dvs.: "komiskt jobbig"). Åh, nöjet var helt på min sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Ja, jag förstår att värnpliktiga studentdirektörer hamnar i facket "gentlemän" i din värld. I den andra världen brukar vi kalla dem högeräckel och annat fashionabelt. OK, ska vi dra in personpåhopp o sånt skit nu också? Alla har accessoarer, oavsett om det är sånna här nitremmar runt handlederna, eller ett nyckelband med Sony-Ericsson loggor hängandes runt fickorna. Jag förstår inte varför ni vill kalla mig för ett äckel därför att jag vill försvara mitt land, skaffa en hög utbildning och eventuellt få en bra chefsposition där ingen styr över mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts