themuppa Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Hejsan! Jag vill bara tipsa om ett otroligt boroendeframkallande spel som heter Frets on fire. Spelet är som guitar hero fasst till datorn och du använder ditt tangentbord som gitarr ex.1 ---> http://www.youtube.com/watch?v=NUdPokhe3ms ex.2 http://www.youtube.com/watch?v=FsAwFXEW1ok Frets on fire är helt gratis och ni får 3 låtar med. Andra låtar finns också och ladda ner hellt gratis på tex thepirtarebay eller Frets on fire forum (jag rekomenderar thepiratebay) Download link --> http://frets-on-fire.en.softonic.com/ie/54637 Redigerad 20 januari, 2007 av themuppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 <----- click Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hmm tror detta är lite små Warez att nämna en to**ent sida? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hmm tror detta är lite små Warez att nämna en to**ent sida? eller? Nej? Varför skulle de vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Nej? Varför skulle de vara det? För att låtarna är copyrightbelagda och att utvecklarna av Guitar Hero har köpt licensen till skillnad från Frets on Fire's skapare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 För att låtarna är copyrightbelagda och att utvecklarna av Guitar Hero har köpt licensen till skillnad från Frets on Fire's skapare. Ja, men jag uppfattade hans inlägg att det var warez och nämna en torrentsida bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hmm tror detta är lite små Warez att nämna en to**ent sida? eller? www.swebits.org www.piratebits.org www.powerbits.org www.wolfbits.org www.mp3nerds.org www.filemp3.org www.bitgamer.com piratebay.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 www.swebits.org www.piratebits.org www.powerbits.org www.wolfbits.org www.mp3nerds.org www.filemp3.org www.bitgamer.com piratebay.org Oh la la.. spela rysk roulette med sex kulor när dina bästa vänner håller i revolvern, tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Oh la la.. spela rysk roulette med sex kulor när dina bästa vänner håller i revolvern, tufft. Jag är tuff, och det är inget du kan ta ifrån mig.. Cry me a river, baby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Hmm tror detta är lite små Warez att nämna en to**ent sida? eller? Mjo. Vi borde alla placera ut två små stjärnor för då förstår ingen vilket ord det är man skrivit... Redigerad 24 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts