Renard Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Det görs nu en film om bandet Mötley Crüe som baseras på boken med samma namn. Christopher Walken och Val Kilmer kommer att vara med i filmen men inte som någon av bandmedlemarna. Eftersom jag är ett stort fan av Crüe så kommer jag lätt gå och se den när den kommer på bio. Tyvärr så finns inte så mycket info om filmen just nu men det kommer nog snart. Filmen planeras komma 2008. IMDB info: Klicka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Tycker att boken var fruktansvärt bra. Har läst den på både engelska och svenska, och jag vart fan lika tagen båda gångerna. Filmen är ett måste att se, även fast jag inte tror den kommer vara lika bra som själva boken var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag läser boken på engelska just nu. Och jag kan inget mer än att hålla med dig. Jag visste att droger förstörde redan innan jag läste boken, men nu vet jag i detalj hur livet blir till ett helvete. Så jävla bra bok. Undrar vilka som ska spela bandmedlemarna. Enligt mig så skulle Chad Muska passa som Tommy Lee. De är rätt lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag läser boken på engelska just nu. Och jag kan inget mer än att hålla med dig. Jag visste att droger förstörde redan innan jag läste boken, men nu vet jag i detalj hur livet blir till ett helvete. Så jävla bra bok. Undrar vilka som ska spela bandmedlemarna. Enligt mig så skulle Chad Muska passa som Tommy Lee. De är rätt lika. Ja det skulle vara rätt passande. Sonny Crockett i yngre dagar skulle passa som Vince Neil, och typ Frankenstein kunde spela Mick Mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Haha! Eller hur. Undrar om fler kommer att börja lyssna på Crüe när filmen kommer. Hoppas det. För då börjar de med stor sannolikhet turnera världen igen. Vill se dem live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Haha! Eller hur. Undrar om fler kommer att börja lyssna på Crüe när filmen kommer. Hoppas det. För då börjar de med stor sannolikhet turnera världen igen. Vill se dem live! Tror dom kommer turnera världen runt ganska snart ändå. Ny skiva skulle (tydligen) komma iår och man måste passa på att spela så mycket som möjligt innan Mick Mars går i graven. Nej jag tror man får se dom i Sverige kanske redan under nästa vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jo jag hörde om att den där nya skivan skulle komma i år. Då blir det väll en ny turne som du säger. Kommer lätt att gå på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jag vill se filmen! Läser boken nu och den e hur bra som helst. Men tror inte filmen kan bli lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Jag tror att filmen kommer att bli bra. Många kommer att få upp ögonen för Crue. Även om de redan är kända sedan länge. Det förvånar mig att de hamnade så långt upp på rockklassikers top 500. Btw, på vilket språk läser du boken Wolfi? Jag läser den på engelska för att få läsa deras ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Det är klart man läser den på engelska. Då får man ju precis vad dom säger och inte en dålig översättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Precis. Jag undrar hur mycket pengar Crue kommer tjäna på filmen. Det beror ju i och för sig på hur många som går och ser den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Precis. Jag undrar hur mycket pengar Crue kommer tjäna på filmen. Det beror ju i och för sig på hur många som går och ser den. minst ~85 spänn som betalas av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts