money_man Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Hej jag har försökt att lägga in nya txd filer med img tool men det funkar inte när jag startar spelet ser han exakt likadan ut... Hur ska jag göra?! Skulle vara tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Hej jag har försökt att lägga in nya txd filer med img tool men det funkar inte när jag startar spelet ser han exakt likadan ut... Hur ska jag göra?! Skulle vara tacksam för svar! Jag är ingen stjärna på modding, men är det möjligtvis så att du inte har tagit bort skrivskyddet på mappen? EDIT: Stavfel... Redigerad 20 januari, 2007 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
money_man Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jo jag har tagit bort skriv skyddet :S Har laddat ner WolverineSABETAV1.0 men får inte fram nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Har du tryckt rebulid arcive (stavning?) efter du har lagt in txd filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
money_man Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Ja.. Har moddat gta vc några år nu... Redigerad 20 januari, 2007 av money_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Har du valt "compressed" för alla texturer i txd filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
money_man Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Nää hur gör man deT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Först öppnar du förståss txd filen. Dubbelklickar på texturens namn... Sen väljer du dessa inställningar: http://img95.imageshack.us/img95/3179/txd3cd.th.png Om inte det funkar vet jag inte vad man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts