Lofon Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ska börja på min låt idag! Fick låna en riktigt bra mick av en kompis så nu lär det väl låta ordentligt! Låter bra det! Ska bli roligt att höra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Tror jag drar mig ur... Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Zomg! Jag har typ tappat rösten! Tur att jag hann spela in en liten del igår. Får se om det är bättre imorgon :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Sista dagen nu! Kom igen nu och lämna in bidrag innan tolvslaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Då måste jag tyvärr dra mig ur. Hade en idé att jag skulle be zentrix om hjälp med att göra min låt, men tyvärr har han inte varit online sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Då måste jag tyvärr dra mig ur. Hade en idé att jag skulle be zentrix om hjälp med att göra min låt, men tyvärr har han inte varit online sen dess. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 :'( Fear no longer! Han loggade in nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 LYSTRING! Vicke bad mig att hälsa till alla att datumet blivit framflyttat tills på Måndag, detta ger altså samtliga deltagare en helg på sig att arbeta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Min är faktiskt klar. När jag pitchade min röst blev den helt falsk så det fick bli rap istället för sång på min låt... Blev rätt uselt, man hör knappt vad jag säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Min är faktiskt klar. När jag pitchade min röst blev den helt falsk så det fick bli rap istället för sång på min låt... Blev rätt uselt, man hör knappt vad jag säger. Du är inte ensam om att vara missnöjd... Min låt är en nyinspelninig på en gammal låt med bandet, men eftersom mick saknades när sången skulle på, så fick vi ta sångspåret från den gamla versionen och time stretcha det och lägga på nya... Det hade kunnat gjorts mycket bättre, men nu är det ju som det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts