eliizar Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Haha, men du måste skicka den till mig på msn. Så laddar jag upp den på starbase. Edit: Är nu två veckor kvar, inkl idag. Så nu får ni rappa på er. Kan du inte högerklicka, spara mål som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Kan du inte högerklicka, spara mål som? Tyvärr nej, går inte i firefox. Och startar jag IE går det inte heller pga. säkerhetsinställningarna jag har. Men du kan ju annars skicka till min mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Jag vill! Eliizar - Teddybjörnen Fredriksson ÄLSKA!!!!!! Så bra låt. Men den vart ännu bättre när den framfördes på detta vis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Sitter och lustlystnar på Lofons bidrag titt som tätt, Sjukt bra Man tackar! Får inte glömma att ge Mr. W_Master cred för mixnings och kompinsatserna på guran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Du vet att han menar Muskeltroll va? Eller kanske inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Sitter och lustlystnar på Lofons bidrag titt som tätt, Sjukt bra Var fick du tag på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Var fick du tag på den? Längst upp i första posten kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Längst upp i första posten kanske. Jaha, Muskeltroll. Jag trodde det var den nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Älska MuskelTroll. Bästa låten! Om du var så bra förra omgången undrar hur bra det blir denna gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Mindre än två veckor kvar nu! Kom igen folks. Dags att börja komponera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Du vet att han menar Muskeltroll va? Eller kanske inte. Jodå, det fattade jag... Hehe! Fast W_Master sköter även gurorna på nya låten, eftersom den är inspelad till bandet... Spelades in hos honom av oss två... Sen så ska vi spela in en riktig version till demon! EDIT: Btw, ni som kollat på vår lilla oseriösa musikvideo till låten (gamla versionen av låten dock)... Vad tyckte ni? För er som inte sett den, är här en länk; http://www.youtube.com/watch?v=uqUmeDopcgE Här är även en länk till en liten "bakom kulisserna" film; http://www.youtube.com/watch?v=fnD2bEN-qQ8 Inspelade för grymt länge sedan, men tänkte att jag ändå kunde tipsa er om dom! Om ni har youtube acount, så kommentera gärna! Redigerad 6 februari, 2007 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Barar en dryg vecka kvar nu! Kom igen nu då och skicka bidragen till Vicke! Vill inte vara ensam igen! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Börjat på min låt nu. (:!!! Behöver fler låtar, är ni klar så adda mig gärna på msn och skicka låtarna. Om ni inte är klar, börja snickra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Börjat på min låt nu. Behöver fler låtar, är ni klar så adda mig gärna på msn och skicka låtarna. Om ni inte är klar, börja snickra! Trevligt att höra Vicke! Ska bli skitskojj att höra din! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jag har fått svar från zentrix! Börjar knåpa vilken sekund som helst nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jag har fått svar från zentrix! Börjar knåpa vilken sekund som helst nu. woooooooooooooooooooooooooooooooooot Det här verkar lovande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Låter bra det! Hoppas bara att minst fyra deltagare lämnar in sina bidrag, så att de blir någon jävla omröstning! Hehehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Blir nog VickeX feat Dj.Lxy Lär vara klar sista dagen, och pollen startar jag 16/2-07 Klockan 00:10 och du har till 23:59 den 15:onde på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Okay, tre dagar kvar nu bara! Spänningen stiger (skriver egentligen mest för att hålla tråden i liv så att ingen glömmer bort sig... ) Hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ska börja på min låt idag! Fick låna en riktigt bra mick av en kompis så nu lär det väl låta ordentligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts