VickeX Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) GTASajten Song Contest! Eftersom att den sista tävlingen inte vart särskillt lyckad tänkte jag dra igång en ny tävling. Så alla ni som inte han eller orkade sist har en ny chans. Tycker även vi kan länka till förra tävlingens vinnande bidrag. Lofon - Muskeltroll ©Lyrics - Simon Öhrberg och Love Bergh (Lofon) Regler och information: 1. Instrument: Tillåtet 2. Körsång: Tillåtet 3. Bakgrundsmusik av låt man sjunger: Tillåtet (endast låg volym) 4. Låten ska vara minst en (1) minut lång 4. Uppladdning: Ni skickar era låter till mig via msn, resten sköter jag. 5. Max 20 deltagare, minst 4. (för att det skall skapas en omröstning) 6. Bidragen skall vara inne senast 19de Februari. 8:onde Mars koras vinnaren. 7. Egna låtar är självklart tillåtet. 8. Flera bidrag per person är ej tillåtet. 9. Alla låtar läggs upp samtidigt så att man inte ska ha lyssnat olika mycket på låtarna när det är dags för röstning. (Kan iofs inträffa ändå men whatever) Lycka till! Deltagare: VickeX Siana - Uppladdat och klart. Weener Foo - Uppladdat och klart. Lofon - Uppladdat och klart. _EmiL_ Eliizar - Uppladdat och klart. *Ledigt* *Ledigt* *Ledigt* *Ledigt* *Ledigt* *Ledigt* *Ledigt* *Ledigt* *Ledigt* *Ledigt* *Ledigt* *Ledigt* Redigerad 18 februari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Stryk tema så är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag är på. Let me guess who the winner is goin' to be! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Äsch. så du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag är nog med, skriv upp mig sålänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Skriv upp mig så länge, så får jag se om jag hittar en bra låt att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Okej dudes - Lofon är på, och lika tävlingssugen som alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Sign Me up, Ska försöka sjunga nåt fint. Dock så har jag ingen duglig mick! Men jag är på ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Sign Me up, Ska försöka sjunga nåt fint. Dock så har jag ingen duglig mick! Men jag är på ändå. Haha! Det låter bra! Själv kör jag på en Shure SM-58! Riktigt bra mikrofon! Ett hett tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Okej! Min låt är inte helt färdigmixad, men jag addar Vicke när jag kommer hem så att han kan ladda upp den! Så se för bövelen till att vara online på MSN kring 17.00 - 18.00, dude! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Okej! Min låt är inte helt färdigmixad, men jag addar Vicke när jag kommer hem så att han kan ladda upp den! Så se för bövelen till att vara online på MSN kring 17.00 - 18.00, dude! Du kanske skulle sätt till själv att vara inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Du kanske skulle sätt till själv att vara inne. Strömmen har krånglat i princip framtills nu. Sorry! Inte så lätt att få igång datorn då.. Men jag kan adda dig nu, så skickar jag den när båda är online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Laddade upp vinnarlåten på nytt, nu när starbase har en ny sida som kräver registrering. Är föresten därför låtarna ska skickas till mig, blir lättare så slipper ni registrera er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Laddade upp vinnarlåten på nytt, nu när starbase har en ny sida som kräver registrering. Är föresten därför låtarna ska skickas till mig, blir lättare så slipper ni registrera er. Yeah! Muskeltroll FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Glöm inte bort detta nu peoples! Bara lite mer än två veckor kvar. Ni kan iaf börja klura på någon låt. Medelar igen när det är två veckor kvar, dvs skriver en reply i topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Jag vill! Eliizar - Teddybjörnen Fredriksson Redigerad 1 februari, 2007 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) Jag vill! Eliizar - Teddybjörnen Fredriksson Haha, men du måste skicka den till mig på msn. Så laddar jag upp den på starbase. Edit: Är nu två veckor kvar, inkl idag. Så nu får ni rappa på er. Redigerad 2 februari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Detta hade jag nästan glömt i all has(s)t! Ska göra en låt i helgen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Sitter och lustlystnar på Lofons bidrag titt som tätt, Sjukt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts