Tweak Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hej, förlåt att jag var seg. Quoad hade ju också glömt, han pmade mig fredags och sedan har jag haft fullt upp. Jag kommer inte hinna idag heller, ska iväg på gym precis nu och sen bio ikväll, så ni kan stryka mig. Är ledsen att ni fick vänta, förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Det är lugnt, Tweak. Jag kan ta din plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Final: Qouad - Foo Bronsmatch: Mr.Dumbom - kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Göttarns! Då ska vi se om man kan få tag på Foo så ska vi försöka få slut på den här turneringen idag -------------------- EDIT: http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=8842746 Jag vann! Överraskad som tusan Redigerad 12 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Göttarns! Då ska vi se om man kan få tag på Foo så ska vi försöka få slut på den här turneringen idag -------------------- EDIT: http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=8842746 Jag vann! Överraskad som tusan Riktigt jämn match!, Trodde faktiskt att jag skulle vinna ett tag.. men men... Grattis igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Riktigt jämn match!, Trodde faktiskt att jag skulle vinna ett tag.. men men... Grattis igen! Trode jag med tills jag fick ut "sextio" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Grattis Qouad!!! Redigerad 12 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag vill ha en ny omgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag vill ha en ny omgång! Vilken omgång då? Åttondelen, kvarten, semin, bronsmatchen eller finalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Vilken omgång då? Åttondelen, kvarten, semin, bronsmatchen eller finalen? Hela skiten, vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ja, ny omgång! Gärna många fler spelare så vi får 16-dels final också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ja, ny omgång! Gärna många fler spelare så vi får 16-dels final också Betyder att vi ska få ihop 32 deltagare. Skulle tycka att följande skulle va kul dock: 16 stycken deltar, lottas till 4 grupper á 4 stycken. Vinnarna lottas mot de som kom 4 i andra grupper och 2:or och 3:or lottas mot varandra, sen funkar det i princip som vanligt. Grupperna skulel funka såhär: Alla möter alla 1 gång, vinnaren får 2 poäng, förloraren 0. på det här sättet garanteras alla minst 4 matcher, och att ha otur första matchen eller sådär betyder inte att loppet är kört heller. Diskutera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Betyder att vi ska få ihop 32 deltagare. Skulle tycka att följande skulle va kul dock: 16 stycken deltar, lottas till 4 grupper á 4 stycken. Vinnarna lottas mot de som kom 4 i andra grupper och 2:or och 3:or lottas mot varandra, sen funkar det i princip som vanligt. Grupperna skulel funka såhär: Alla möter alla 1 gång, vinnaren får 2 poäng, förloraren 0. på det här sättet garanteras alla minst 4 matcher, och att ha otur första matchen eller sådär betyder inte att loppet är kört heller. Diskutera! Annars brukar ju ettan och tvåan gå vidare och ettor lottas mot tvåor, för om ettor lottas mot fyror så gäller det ju att komma först och sist för att gå vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Vinnarna lottas mot de som kom 4 i andra grupper och 2:or och 3:or lottas mot varandra, sen funkar det i princip som vanligt. Annars brukar ju ettan och tvåan gå vidare och ettor lottas mot tvåor, för om ettor lottas mot fyror så gäller det ju att komma först och sist för att gå vidare. Nu vet jag inte redigt vad du mumlar om Redigerad 13 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Nu vet jag inte redigt vad du mumlar om Inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Någon annan få ta och göra en ny Betapet-turnering om den känner för det. Jag har ingen vidare lust med det nu iaf. Resultat: 1. Qouad http://img516.imageshack.us/img516/3125/hooraywq9.gif 2. Foo 3. Mr.Dumbom, kobbe Redigerad 13 februari, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Någon annan få ta och göra en ny Betapet-turnering om den känner för det. Jag har ingen vidare lust med det nu iaf. Skulle kunna greja det, isåfall kör vi efter modellen jag nämnde tidigare. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Skulle kunna greja det, isåfall kör vi efter modellen jag nämnde tidigare. Eller? Visst. Men kan vi få köra på normal hastighet. Special bräde eller slumpvis är roligare än normalt bräde också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Visst. Men kan vi få köra på normal hastighet. Special bräde eller slumpvis är roligare än normalt bräde också. Normal hastighet men special bräde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Normal hastighet men special bräde? Normal hastighet med slumpat bräde röstar jag för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts