Vice. Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Eh, det var surt att losa pga tiden och brickorna. Men du vann ärligt. Grattis, hoppas det går bra för dig i turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Weii.. Skönt att alla åttondelsfinaler är avklarade nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Bortsett från att matcherna har tagit alldeles för lång tid, så är detta ett kul spel. Skulle gärna se en ny turnering, (med fler deltagare?) innom kort. Men att man får välja om man skall spela på normal eller ej samt att matcherna ska spelas innom 7 dagar efter anmälan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Nu har vi spelat, tog inte så länge Här ser du resultatet om du klickar Och jag vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Nu har vi spelat, tog inte så länge Här ser du resultatet om du klickar Och jag vann Tyckte att det var otroligt fegt gjort av dig att sitta och passa när du ledde på slutet för att du skulle vinna på avbruten match. Osportsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Tyckte att det var otroligt fegt gjort av dig att sitta och passa när du ledde på slutet för att du skulle vinna på avbruten match. Osportsligt. Nu ska vi inte klaga. Jag velade inte ha minus tid. och så lade jag när jag kunde, försökte alltid lägga så gott det gick Edit: det var slut bokstäver Redigerad 5 februari, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Har uppdaterat matchträdet nu, har totalt glömt bort att kobbe och lajnux hade spelat en match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Öhm...hade glömt bort det här Så tweak, säg till när du har tid så försöker vi få den spelad i helgen iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 machträdet ser förvånandsvärt bra ut,helst högst upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Men snälla nån!, Det var redigt längensen denna tråd skapades. Spela er sista match nu så vi kan spela finalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag tycker att vi ska stryka Tweak och Qouad's match och Mr.Dumbom får spela mot kobbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag tycker att vi ska stryka Tweak och Qouad's match och Mr.Dumbom får spela mot kobbe. så jag ska kickas för att tweak inte svarar på pm eller skriver i tråden? jo jag tackar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 så jag ska kickas för att tweak inte svarar på pm eller skriver i tråden? jo jag tackar jag. Så var det i förra turneringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Så var det i förra turneringen Får jag då fråga vad reserverna är till för om mr.dumbom inte tänkt släppa in de vid tillfällen som detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Får jag då fråga vad reserverna är till för om mr.dumbom inte tänkt släppa in de vid tillfällen som detta? Reserverna är mer till för åttondelsmatcherna, tycker det känns orättvist att plocka in en reserv i tex kvartfinalen. Men jag ska skicka iväg ett PM till Tweak, han har tills imorgon att svara på det annars blir det match mellan Qouad och Kobbe. Men om ni har gott om tid kan ni två spela matchen så det är gjort om Tweak skulle ignorera PM:et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 vi köre nyss, ja gav upp för jag körde på våran mediedator och den har ett sådant litet cp hul som man står med, går nästan inte å köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Om tweak inte gör väsen av sig är matchen nu spelad, låg under en lång tid men hämtade upp på slutet. Kobbe sa något om att hans mus var dålig och att det var därför han gav upp vilket fall så vann jag =) Matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 vi köre nyss, ja gav upp för jag körde på våran mediedator och den har ett sådant litet cp hul som man står med, går nästan inte å köra Jo, för betapet kräver ju så mycket mus-skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jo, för betapet kräver ju så mycket mus-skills. Indeed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 ää män gör som ni vill, han hade lite mera poäng där i slutet. kan ju vara med i nästa tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts