Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Jaja.. Imorgon kväll så ska matcherna vara spelade. Jag är allt för snäll ibland tycker jag. Och Tweak och _EmiL_ ni måste ta och spela matchen också och inte bara dra ut på det hela tiden och gnälla över att det är jobbigt. Deadline är passerad, dags att byta ut de? (Jag vill spela vidare) Redigerad 1 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Deadline är passerad, dags att byta ut de? (Jag vill spela vidare) Anledningen till att jag inte har spelat är för att jag väntade på min motspelare. Sen igår räknade jag matte hela dagen och kvällen. Men jag skall spela min match så fort jag kommer hem idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Jag och Emil spelar nu, hinner vi eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Nu är jag och Emil klara! Jag vann #8662924 2007-02-02 16:12:58 Snabb Special den0m avbröt Jakobbb vann 105 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Nu är jag och Emil klara! Jag vann #8662924 2007-02-02 16:12:58 Snabb Special den0m avbröt Jakobbb vann 105 200 Du ska göra en länk också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Du ska göra en länk också En sån: http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=8662924 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 En sån: http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=8662924 ? Tweak, vi får ta matchen nästa vecka, trött som satab ikväll och upptagen hela helgen. Bra att ni fick den spelad tillslut iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Resultatet: http://img175.imageshack.us/img175/7813/hahahahaqk2.png Vill tacka Lajnux för en rolig och FRUKTANSVÄRT jämn och svettig match! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Resultatet: Vill tacka Lajnux för en rolig och FRUKTANSVÄRT jämn och svettig match! Det var riktigt kul att lira mot dig ockso. Min forsta gong nogonsin faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Men kära lilla Vice och Lajnux. Svårt att missa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Men kära lilla Vice och Lajnux. Svårt att missa detta? Faktum är att det var på gränsen att jag klarade av att starta ett spel. Jag har alltid blivit inbjuden. Satt och tryckte och hade mig i 20 minuter innan jag lyckades skapa ett spel och bjuda in Lajnux. Hur kan Lajnux ha 960 poäng och jag 723 när han aldrig har spelat förr? hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Faktum är att det var på gränsen att jag klarade av att starta ett spel. Jag har alltid blivit inbjuden. Satt och tryckte och hade mig i 20 minuter innan jag lyckades skapa ett spel och bjuda in Lajnux. Hur kan Lajnux ha 960 poäng och jag 723 när han aldrig har spelat förr? hmm Man börjar med 1000. sen går det upp eller ner. Mr.Dumbom: Måste dom också spela om nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Man börjar med 1000. sen går det upp eller ner. Mr.Dumbom: Måste dom också spela om nu? Sjukt att poängen går upp och ner. Då kan en person som spelat 2 matcher leda över en som spelat 5... Varför skulle vi spela om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Sjukt att poängen går upp och ner. Då kan en person som spelat 2 matcher leda över en som spelat 5... Varför skulle vi spela om? Enligt Mr.Dumbom hade ni inte kört med Snabb tid och Special-bräde? Eller missförstod jag? För när jag och Emil gjorde det felet fick vi spela om i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Ja, ni måste spela om. Eftersom Tweak och Emil fick spela om pga av tiden, så har ni också gjort samma misstag, plus att ni hade tagit ett helt annat spelbräde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Ja, ni måste spela om. Eftersom Tweak och Emil fick spela om pga av tiden, så har ni också gjort samma misstag, plus att ni hade tagit ett helt annat spelbräde. Surt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Doh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Lajnux ut på msn så kör vi igen då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Lajnux avbröt matchen för att han fick gäster! http://img147.imageshack.us/img147/9983/hahahahakm9.png Vi skall spela om igen klockan 5 om vi kan vänta tills dess. Inte jag som avgör, dock är det ok. för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Vi spelade, jag vann, det kenns inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts