Jump to content

GTAsajtens Betapet-turnering #2

Mr.Dumbom
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 162
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Blir lite sur. Det är faktiskt j*vligt dålig still att inte visa Mr.Dumbom mer respekt när han lägger ner så mycket jobb, som det faktiskt krävs på en turnering.

Om folk inte kan spela sina matcher innom 2 dagar ska de inte anmäla sig till tävlingar.

Nästa gång det blir en turnering bör det finnas en 2-dagars gräns, spela innan den annars byts vi ut mot reserverna.

Som det är nu snor vi bara en plats från någon som vill spela.

x_simpa_x: Vi får spela idag annars får någon annan ta din plats. Inget personligt men vi kan inte vänta längre nu. Som det är nu så sitter vi på Turneringsplatser som någon annan säkert vill ha.

Likadant med _Emil_ och Tweak, spela matchen idag eller bli utbytta. (tycker jag)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

x_simpa_x: Vi får spela idag annars får någon annan ta din plats. Inget personligt men vi kan inte vänta längre nu. Som det är nu så sitter vi på Turneringsplatser som någon annan säkert vill ha.

Jag har ju sagt att ni ska byta ut mig när det tar för lång tid, jag hade en lucka i helgen/måndags men då var inte du online, och nu har jag ett nytt prov på G. Det är bara att byta ut mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor