Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Det där med posthunt, var det till mig eller Kebab? Stämmer ju inte precis till nån av oss hursomhelst Jag menade kebab, men var inte specielt seriös Bara det att jag tycker jag ser honom i varenda tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jag menade kebab, men var inte specielt seriös Bara det att jag tycker jag ser honom i varenda tråd Haha, det beror på att han nte har något liv, inte att han är posthunter. Gud vad kul att föra folks talan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Hahahaha. Måste vi det? Jag kommer ju vinna igen ändå.. Japp.. Spela om, rätt ska vara rätt och ni får skylla er själva om man inte läser reglerna noggrant.. http://www.emoticons.free.fr/smileys/Action-Agree/Various_Artists-yes.gif Redigerad 26 januari, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Haha, det beror på att han nte har något liv, inte att han är posthunter. Gud vad kul att föra folks talan Revansch på dig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Revansch på dig då. Men vafan.. jobbigt GLHF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Jag vill se lite mer utveckling på matchtavlan. Så försök spela matcherna någongång. Redigerad 28 januari, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Ja, kan ni se till att spela nu!, Så jag får se vem jag ska möta i finalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Wii, jag är i final! http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=8592419 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Jämn match.. Men jag hade totalt slut på vokaler i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Asså jag skulle vela spela mot någon snart. det har liksom gått lite segt nu. Ena halvan är i final den andra i 8 och 4 dels final Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) Blir lite sur. Det är faktiskt j*vligt dålig still att inte visa Mr.Dumbom mer respekt när han lägger ner så mycket jobb, som det faktiskt krävs på en turnering. Om folk inte kan spela sina matcher innom 2 dagar ska de inte anmäla sig till tävlingar. Nästa gång det blir en turnering bör det finnas en 2-dagars gräns, spela innan den annars byts vi ut mot reserverna. Som det är nu snor vi bara en plats från någon som vill spela. x_simpa_x: Vi får spela idag annars får någon annan ta din plats. Inget personligt men vi kan inte vänta längre nu. Som det är nu så sitter vi på Turneringsplatser som någon annan säkert vill ha. Likadant med _Emil_ och Tweak, spela matchen idag eller bli utbytta. (tycker jag) Redigerad 31 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Håller med Vice., det är dags att trycka in lite reserver om det inte händer något snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Mjo ledsen att det tagit så långt tid, mest mitt fel. Jag har tid ikväll, så ska försöka få den spelad. Bara segt att spela om skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 x_simpa_x: Vi får spela idag annars får någon annan ta din plats. Inget personligt men vi kan inte vänta längre nu. Som det är nu så sitter vi på Turneringsplatser som någon annan säkert vill ha. Jag har ju sagt att ni ska byta ut mig när det tar för lång tid, jag hade en lucka i helgen/måndags men då var inte du online, och nu har jag ett nytt prov på G. Det är bara att byta ut mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Jag har ju sagt att ni ska byta ut mig när det tar för lång tid, jag hade en lucka i helgen/måndags men då var inte du online, och nu har jag ett nytt prov på G. Det är bara att byta ut mig. Hmm kanske inte var online då. Nåja Mr Dumbom får avgöra. Jag kan vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Nu sätter jag deadlinen tills imorgon (torsdag) kväll 22.00. Och Simpan är utbytt mot Lajnuxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Omg. Jag ska ge Vice./SlewME en match han aldrig kommer glömma. Ingen kommer ha förlorat i betapet med så mycket poäng som jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Hej, skulle vilja skuta upp matchen tills imorgon. Jag har sjukt ont i mitt huvud. Det är därför. Ni får resultat garanterat imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Hej, skulle vilja skuta upp matchen tills imorgon. Jag har sjukt ont i mitt huvud. Det är därför. Ni får resultat garanterat imorgon. Funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jaja.. Imorgon kväll så ska matcherna vara spelade. Jag är allt för snäll ibland tycker jag. Och Tweak och _EmiL_ ni måste ta och spela matchen också och inte bara dra ut på det hela tiden och gnälla över att det är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts