Gäst Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Så fort Mr. Dumbom loggar in ska han få kicka mig! ------------- Kebab förlorade? Holy shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Uhmmm, jag vet inte om jag kommer kunna spela så mycket i helgen. men ska försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Can I get a hit? -Den andre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Can I get a hit? -Den andre. Grattis till 2:a platsen Maim wii, jag är i Semifinal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 . x_simpa_x, jag väntar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 . x_simpa_x, jag väntar... Ugh, prov, redovisning*2, projektarbeten och hemsidor. Om ni tycker det tar för lång tid får ni slänga in en reserv istället för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Kickar inte nån ännu iaf nu när det är vanlig vardag, har full förståelse att det är miljarder prov,läxor osv och att folk smart nog prioterar dem före en sunkig turnering. Godfather, vi tar matchen imorgon då jag inte har något endaste äckelprov eller läxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) Aboooo.. Vann på walkover när jag körde mot Godfather, snart blir det match mot VickeX. Edit: Nothing gonna break my stride Redigerad 25 januari, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 STOR BOKSTAV http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=8539814 Tror det vart rätt... Jag vann alltså =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Klagar på bristande motivation då sopan keybabe redan var utslagen. Mitt mål var att spöa upp honom, vilket inte gick längre. http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=8539814 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Borde inte vice och gänget köra snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jo, men nu är det helg och jag ser fram emot matcher nu. Vice och x_simpa_x har ju iallafall visa motivation i tråden medans Tweak och _Emil_ inte ens har sagt bu eller bä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jo, men nu är det helg och jag ser fram emot matcher nu. Vice och x_simpa_x har ju iallafall visa motivation i tråden medans Tweak och _Emil_ inte ens har sagt bu eller bä. Vi gör saker i det tysta jag vann med 215-88. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Vi gör saker i det tysta jag vann med 215-88. Statistiksidan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Vi gör saker i det tysta jag vann med 215-88. Men jag vill äta kebab i lugn och ro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Statistiksidan då? http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=8540993 "tid:normal" ...tror ni måste spela igen. Redigerad 26 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Hahahaha. Måste vi det? Jag kommer ju vinna igen ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Hahahaha. Måste vi det? Jag kommer ju vinna igen ändå.. Har vi ett attitydsproblem här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Hahahaha. Måste vi det? Jag kommer ju vinna igen ändå..Vet inte, vi får se, dumbom kanske tvingar er för att ingen ska "skita i det" i framtiden. Har vi ett attitydsproblem här?? Nej, ett posthuntproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Vet inte, vi får se, dumbom kanske tvingar er för att ingen ska "skita i det" i framtiden. Nej, ett posthuntproblem. Det där med posthunt, var det till mig eller Kebab? Stämmer ju inte precis till nån av oss hursomhelst Jag vet att det lät skrytigt ante, men jag visste inte hur jag skulle säga det.. du får lära mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts