eXotic Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jaha, trodde det var x_simpa_x som kickade mig brutalt. Nåja men då är det lugnt. Men jag har för mig att jag har mött x_simpa_x med. :0/ Tack Maimstream Jo vi har stött på varandra över brädet, men det var inte i tävling utan när du jag och kebab lirade. Då jag var tvungen att dra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Fan då, får inte keybabe förrän i finalen och dit kommer han ju inte gå. Vansinnigt snyggt matchträd! (Och då menar jag både startfältet och själva layouten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Nice att slippa kebapen. Kommer att möta Foo i finalen. Lund vs Lund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Grattis Foo, du är en av de få som har slagit mig. http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=8456969 ( :'( ) Redigerad 21 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Grattis Foo, du är en av de få som har slagit mig. http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=8456969 Tack kebab, du är en av de få jag vunnit över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Tack kebab, du är en av de få jag vunnit över Varför måste man spela på snabb? Det borde väl vara upp till var och en. Grattis måste jag dock säga till Foo! Redigerad 21 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Nu är det inte så att jag surar för att jag förlorade eller så men.. att spela på "Snabb" var verkligen jättetråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ja jag förstår inte varför man ska spela på det. Att spela på special brädet är en regel jag kan förstå men hur fort omgången skall spelas är ju upp till deltagarna. Jag kan ju spela på normalt om x_Simpa_x samtycker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Varför jag har valt snabb? Därför det ska bli lite mer svårare, helt enkelt. Och ta inte normal eftersom det är inte riktigt samma sak, eftersom när man kör snabb så blir det ju enklare att gå på övertid och då kan man åka dit på minuspoäng. Typ.. Redigerad 21 januari, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Varför jag har valt snabb? Därför det ska bli lite mer svårare, helt enkelt. Och ta inte normal eftersom det är inte riktigt samma sak, eftersom när man kör snabb så blir det ju enklare att gå på övertid och då kan man åka dit på minuspoäng. Typ.. Viktigast är ju att en av de tävlande vinner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Viktigast är ju att en av de tävlande vinner...JA!!1!1 Vi bryter reglerna då Alla ska ju köra på samma nivå, jämnständigt och enligt reglerna. Och nu så, olyckligtvis, så har trådskaparen, samt turneringsstartaren, sattit denna regel till "Snabb" - Som plus enligt mig, då detta endast blir en utmaning. Jag och ärrtvå kunde inte lira igår, då min mor var finurlig och kopplade bort min internetanslutning vid klockan nio igår kväll. Men idag är jag ledig till tusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Nej nej, vi får allt följa reglerna herr Maimstream. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Varför jag har valt snabb? Därför det ska bli lite mer svårare, helt enkelt. Och ta inte normal eftersom det är inte riktigt samma sak, eftersom när man kör snabb så blir det ju enklare att gå på övertid och då kan man åka dit på minuspoäng. Typ.. Jovars, det tål att upprepas. Tror jag fick närmre 100 poäng minus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Jag vann! ^Daz Long Länk^ Eller här. Redigerad 22 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Jag vann! ^Daz Long Länk^ Eller här. Bah, vart så frustrerad på... allt... att jag gav upp till sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Bah, vart så frustrerad på... allt... att jag gav upp till sist. Jag vet hur du känner. Fråga dem jag spelade med runt förra turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Har nu spelat min match med JSHC. Klicka här för att se länken!!!!! För er som inte orkar trycka på länken så vann jag. Vickex, det kan inte varigt svårt att vinna. Redigerad 22 januari, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Vickex, det kan inte varigt svårt att vinna. Tack, jag gillar dig med. Jag ska nog få dig "varig"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Can I get a hit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Såh, matchträdet uppdaterat. Ser att Snabb inte kanske var det lyckade draget när jag kollar på statistiken, men jaja, lite jävligt ska det vara. Jag och Godfather tänkte spela idag men han kunde inte ansluta till nån server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts