Marquis Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Glöm inte bort mig, nu jävlar ska jag ta keybabe alltså. Leopeobeo är det som gäller. Redigerad 20 januari, 2007 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag vet inte vad jag hette! Ska jag fixa ett nytt namn kanske? Åtekommer med det vicec hette du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Vicec hette jag. Tack Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Shit.. 16 spelare redan insamlade. Nästan så man skulle samla ihop 32 spelare istället, men nä. 16st blir bäst. Så nu fattas bara 4-5 reserver. Så kan vi göra igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Så nu fattas bara 4-5 reserver. Så kan vi göra igång. Får väl offra mig då. Nickar Lajnux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Aa skriv up mig som Reserv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Aa skriv up mig som Reserv Vad nickar du på Betapet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Kokainhummer. *Förlåt är trött och på dåligt humör* Godnatt. Hoppas jag inte får möta någon som är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Vad nickar du på Betapet då? J3ns ...... (NÄHÄ?!?!) Redigerad 21 januari, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 J3ns ...... (NÄHÄ?!?!) var det inte du som nickade W00tn3ss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 var det inte du som nickade W00tn3ss? Jag tror det var Roxxy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Lottningen är klar och sånt och matchträder. Men jag lägger inte upp den förän det kommer några till reserver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hmm, reserv kan jag väl vara då Nickar SpideySpidey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Sådär, tre reserver får fan räcka. Matchträdet är uppe nu så det är bara kontakta den personen på vilket sätt som helst, utan i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Sådär, tre reserver får fan räcka. Matchträdet är uppe nu så det är bara kontakta den personen på vilket sätt som helst, utan i denna tråd. Men ni får fortsätta anmäla er som reserver. Det kan behövas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Men hallå!? Ska jag möta simba igen!? Jag kommer ju att bli uppäten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Men hallå!? Ska jag möta simba igen!? Jag kommer ju att bli uppäten. Vice slutar aldrig att roa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Fan då, får inte keybabe förrän i finalen och dit kommer han ju inte gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Men hallå!? Ska jag möta simba igen!? Jag kommer ju att bli uppäten. Du mötte ju Kebab förra tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Du mötte ju Kebab förra tävlingen. Jaha, trodde det var x_simpa_x som kickade mig brutalt. Nåja men då är det lugnt. Men jag har för mig att jag har mött x_simpa_x med. :0/ Tack Maimstream Redigerad 21 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts